Одна з найбільших українських компаній, яка займається доставкою поштових відправлень "Нова пошта", продовжує підносити неприємні "сюрпризи" клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЛюди, які приходять до відділень, зустрічаються з різкою зміною обстановки. Часто простим клієнтам співробітники можуть грубити. Зараз не йдеться про габарити та вартість доставки.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Нової пошти" на порталі для відгуків про роботу компаній та послуг Otzyvua.
Багато клієнтів дуже засмучує той факт, що вони не можуть отримати від приватної компанії якісний сервіс, який включає і привітне ставлення до замовника послуг.
"Доброго дня. На новій пошті номер1, у селі Чубинське, по вулиці Виставкова 12, дуже погане обслуговування. Не перший різ уже виникає ситуація, що ваші робітниці дівчини обслуговують не ввічливо. Завжди не усміхнені та завжди не задрволені життям".
Мені неприємно, коли підвищують голос і голосно кладуть із незадоволеним виглядом чек на стіл. Будь ласка, виправте ситуацію та покарайте винних. Поясніть їм, що спілкуватися потрібно ввічливо, спокійно та з посмішкою. Це сфера послуг. PS: Хлопці у цьому відділенні ввічливі. Проблеми лише з дівчатами.", - пише незадоволений клієнт "Нової пошти".
Нагадаємо, "Нова пошта" втрачає посилки своїх клієнтів: як отримати відшкодування і не залишитися біля розбитого корита.
Раніше повідомлялося, "Радянський підхід, нічого не змінюється": посилки українців залишаються "жити" на "Укрпошті" більше місяця.
Також, "Укрпошта" знизила ціну на популярну послугу: однак є нюанс.