Пенсіонери скаржаться на грабіжницькі комісії, які "Ощадбанк" знімає практично за будь-які операції по карті. Відповідний відгук один із клієнтів фінустанови опублікував на порталі Мінфін.

Українець обурився умовами, які "Ощадбанк" пропонує одній із найбільш незахищених категорій своїх клієнтів – пенсіонерам. За його словами, із картки знімають комісію за спробу оплати, навіть якщо на рахунку немає грошей.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

"З пенсійних карток не цурається знімати кошти за перевірку доступної суми в банкоматах, нараховує комісію по 5 гривень за кожну спробу розрахуватись карткою, якщо на картці відсутні кошти, при заході пенсії, безсоромно знімає всі нараховані таким чином комісії", - поскаржився клієнт.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
"Газмережі" просять встигнути до 20 травня: що потрібно зробити всім побутовим споживачам В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо Коли пролунає останній дзвоник в українських школах: названо дати Батьків змусять заплатити: в Раді затвердили важливий проект
Показати ще

Клієнт зазначив, що "вишнею на торті" стало те, що "Ощадбанк" не закрив картку після подання відповідної заяви і в результаті було нараховано комісію на невикористання рахунку.

"При закритті рахунку за заявою – рахунки не закриває, а через пів року посилає смс про нарахування комісії за обслуговування рахунку через відсутність руху коштів", – додав обурений українець.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, у клієнтки "Ощада" за хвилину вкрали з карти десятки тисяч: у банку навіть нічого зрозуміти не встигли.

Також наш портал інформував, залишають клієнтів без зарплат: жінка стверджує, що Райффайзен заблокував картку безпідставно.

Крім того, ми писали, українці не натішаться поривом щедрості: "Ощадбанк" не братиме комісію з частини клієнтів.