Одна з найбільших українських державних компаній "Укрпошта", яка займається доставкою поштових відправлень і де багато українців звикли отримувати пенсію, продовжує псувати нерви своїм численним клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу ситуація справді виявилася тривожною, адже клієнт зрозумів, що новий обігрівач прийшов до отримувача у поганому стані.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Укрпошти" на порталі Otzyvua.
"Відправив обігрівач "Укрпоштою" - новий, у заводській упаковці, на упаковці наклейка, що тендітне і треба перевозити зверху. Коли отримав, коробка була розірвана, і обігрівач з пошкодженнями.
Мабуть, на ньому стрибали, це просто ганьба, як так можливо, була нова річ, але "Укрпошта" зробила все можливе, щоб обігрівач не пробував, сором і ганьба працівникам Укрпошти", - поділився незадоволений клієнт "Укрпошти".
Також українцю в коментарях під відгуком нагадали, що якщо при отриманні помітно пошкоджену коробку - потрібно одразу складати акт огляду товару і вимагати компенсацію. Безкарність породжує злочинну недбалість.
Також варто нагадати той факт, що національний поштовий оператор оголосив тендер на запуск власної системи грошових переказів, яка коштуватиме близько 82 мільйонів гривень.
Згідно з інформацією в системі публічних закупівель "Prozorro", переможцем у тендері стало ТОВ "Компанія Профікс", яке погодилося виконати замовлення "Укрпошти" за 81,75 млн грн, хоча очікувана вартість була дещо вищою.
Нагадаємо, потрібно знати кожному: у "Новій пошті" попередили про новий вид шахрайства.
Раніше повідомлялося, що "Укрпошта" витратить майже 82 млн на запуск системи грошових переказів під час війни: народ протестує.
Також, "Пройти всі кола пекла, бути приниженим": клієнти вражені сервісом "Укрпошти".