Мобільний оператор "Київстар" забезпечує послугами зв'язку українців не один десяток років. Але інколи до компанії звертаються й невдоволені клієнти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнці можуть користуватися не лише тарифними планами, а й перейти на контрактну форму оплати. На офіційній сторінці "Київстар", один з клієнтів оператора стверджує, що йому довелося віддати чималу суму, щоб мати можливість телефонувати.
"Не користувався номером на контракті, так потім мусив витратити близько 1 тисячі гривень, щоб закрити борги, які ішли по пошті додому та мати можливість телефонувати знову. Оце у вас політика.
На скаргу чоловіка відповіли представники "Київстар". За їх словами, якщо ви не користуєтеся номером, то необхідно підключити послугу "Тимчасове закриття номеру". В такому випадку не буде відбуватися списання, коли номер не використовується. Коли чоловіка не влаштувала така відповідь, він запевнив, що ніяких кредитів не брав.
Але тут є одна особливість. Головною особливістю обслуговування за договором (контракт) є можливість отримувати послуги з післяплатою, за рахунок списання в мінус. Тоді цей борг можна погасити пізніше. Саме на такі умови погоджується абонент, коли підписує договір з мобільним оператором.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, у "Київстарі" підказали, як поділитись грошима з іншими абонентами: докладна інструкція
Раніше портал Знай інформував, будемо на зв'язку навіть у блекаут: "Київстар" дав надію абонентам
Також наш портал повідомляв, "Київстар" попередив про проблеми зі зв'язком та інтернетом взимку: "Ми не зможемо..."