Про це він розповів на своєму каналі.

«Ситуація залишається складною, тому що є така політична сила в Польщі, яка все ж таки вирішила, що вони мають стати захисниками національних інтересів економіки. Але за рахунок чого розвиваються польські перевізники? За рахунок національної економіки, вони що, їздять по території Польщі і возять винятково польську продукцію?» - повідомив Олександр Мусієнко.

За словами військового експерта, звісно ж, польські перевізники розвиваються не за рахунок національної економіки. Польська економіка, як зазначив Олександр Мусієнко, так само, як й економіки інших країн Європейського Союзу, пов’язана із зовнішніми ринками.

«І польські компанії транспортних перевезень просто хочуть залишити за собою цю частку ринку. І страйкують, насправді, не всі, тому що багато хто працює, зайнятий в реальному секторі, їздить по країнах Європи й заробляють гроші. Але є незначна частина цих перевізників, які продовжують блокувати кордон», - заявив Олександр Мусієнко.

Популярні новини зараз
Стосується всіх одержувачів пенсій: українцям дали 30 днів на явку до ПФУ Краще не беріть 500 гривень у касирів: українців попередили про небезпеку, і навіть банк не допоможе Шахраї масово "чистять" картки українців: у ПриватБанку порадили, як врятувати заощадження В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

Як писав раніше Знай.ua, Ельвіра Кириленко розповіла про кількість чоловіків-ухилянтів за кордоном: «Видається статистика».

Також Знай.ua повідомляв, що Артем Бронжуков пояснив, яку політику щодо України хочуть вести демократи і республіканці.