Про це він розповів на своєму каналі.

«Ситуація залишається складною, тому що є така політична сила в Польщі, яка все ж таки вирішила, що вони мають стати захисниками національних інтересів економіки. Але за рахунок чого розвиваються польські перевізники? За рахунок національної економіки, вони що, їздять по території Польщі і возять винятково польську продукцію?» - повідомив Олександр Мусієнко.

За словами військового експерта, звісно ж, польські перевізники розвиваються не за рахунок національної економіки. Польська економіка, як зазначив Олександр Мусієнко, так само, як й економіки інших країн Європейського Союзу, пов’язана із зовнішніми ринками.

«І польські компанії транспортних перевезень просто хочуть залишити за собою цю частку ринку. І страйкують, насправді, не всі, тому що багато хто працює, зайнятий в реальному секторі, їздить по країнах Європи й заробляють гроші. Але є незначна частина цих перевізників, які продовжують блокувати кордон», - заявив Олександр Мусієнко.

Популярні новини зараз
Чекайте на повістку до суду: борги за комуналку вибиватимуть із новою силою Найпотужніша дзеркальна дата в 2024 році: як 24 лютого зробити так, щоб бажання збулося Тиждень обіцяє бути важким: на Землю насувається сильна магнітна буря Кнопкові телефони повертають свою популярність: чому люди відмовляються від смартфонів
Показати ще

Як писав раніше Знай.ua, Ельвіра Кириленко розповіла про кількість чоловіків-ухилянтів за кордоном: «Видається статистика».

Також Знай.ua повідомляв, що Артем Бронжуков пояснив, яку політику щодо України хочуть вести демократи і республіканці.