Клієнти Monobank все частіше нарікають на ануляцію кредитного ліміту на своїх картах. Хто і чому може залишитися без кредитної "заначки" на чорний день, пояснили фахівці фінустанови на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка поскаржилася, що Monobank прибрав кредитний ліміт на її карті, якою вона регулярно користувалася. При цьому вона ніколи не допускала прострочення платежів та появи будь-якої заборгованості.
"Користувалася карткою вже більше 5 років, періодично використовували кредитний ліміт, завжди продовжувала його або закривала та ніколи не прострочила. Сьогодні не змогла сплатити у продуктовому магазині”, - поділилася клієнтка.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пояснили, що рішення про перегляд лімітів приймається системою автоматично. При цьому враховується безліч факторів, як, наприклад, наявність у клієнта кредитів інших банках.
"Рішення про доступ до ліміту та його розмір приймається системою з урахуванням детального аналізу багатьох параметрів. На це рішення можуть також впливати прострочення за карткою, наявність кредитів в інших установах", - йдеться у повідомленні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank нарахував українці борг вже по закритій карті: "Списання відсотків".
Також наш портал інформував, Monobank підказав, як захистити карту від шахрайських списань: ось що потрібно зробити.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, в Україні "вештаються" фальшиві 200-гривневі купюри: як відрізнити підробку від оригіналу.