Власники карток Monobank скаржаться на зняття грошей сторонніми особами, нерідко крадуть навіть із кредитного ліміту. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".

Клієнт фінустанови заявив, що невідомі особи отримали доступ до його карткового рахунку та зняли кредитні кошти. При цьому система безпеки банку аж ніяк не відреагувала.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

У Monobank відповіли клієнту, підтвердивши, що останнім часом випадки шахрайства почастішали – злочинці використовують численні способи обману та крадіжки особистих даних українців.

Щоб уникнути фінансових втрат, клієнтам порадили дотримуватись простих рекомендацій.

Популярні новини зараз
Немає споживання – можна не платити? Юристка розповіла про нюанси з платіжками за доставку газу Більше не доведеться виживати на мізерну пенсію: кому доплачуватимуть понад 2 тисячі гривень Одразу 4 хвилі мобілізації: хто отримає повістку вже в найближчі дні Багато про це навіть не знали: українцям виплачують гроші на побутові потреби - як отримати
Показати ще

"Ми рекомендуємо ніколи не передавати дані картки навіть знайомим, не зберігати їх у нотатках і не вводити інформацію на сумнівних сайтах. Нагадуємо, що співробітники банку ніколи не запитують PIN-код, CVV-код, пароль зі смс чи інші персональні дані", - пояснили спеціалісти Monobank.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

Крім того, представники банку порадили у налаштуваннях безпеки у додатку включити заборону на проведення платіжок без підтвердження або встановити денний ліміт на такі операції.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк наживається на пенсіонерах: українці скаржаться на приховану комісію за зняття власних коштів.

Також наш портал інформував, ПриватБанк почав блокувати картки за онлайн-покупки: із чим це пов'язано.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, ПриватБанк обурив обмеженнями для військовослужбовців: у яких послугах відмовляють.