Критичний відгук про роботу служби підтримки ПриватБанку опублікував один із волонтерів, який намагався зняти ліміт на отримання переказів у зв'язку з терміновим збором коштів на транспорт для українських військових. Про це він повідомив на фінансовому порталі «Мінфін».

За словами чоловіка, він звернувся до служби підтримки ПриватБанку в ситуації, яка не терпіла зволікань: тривав терміновий збір грошей на автомобіль для одного з бойових підрозділів. Проте банк відмовився оперативно відреагувати на запит, обмежившись стандартною відповіддю — «розгляд заявки протягом 24 годин».

«Збір закривається, кожна хвилина важлива. Всі пояснення, емоції, прохання, навіть погрози були проігноровані. У відповідь — шаблонні фрази, нуль співпереживання і стандартне "до 24 годин"», — розповів волонтер.

ПриватБанк
ПриватБанк

Популярні новини зараз
Злидні за межею виживання: пенсіонери отримують копійки, яких ледь вистачає не померти з голоду Юрист попередив ухилянтів щодо штрафів ТЦК: коли гроші вже не стягнуть Потрібно подати дані до 31 липня: ТЦК масово штрафуватимуть тих, хто не встигне Хороших новин чекати не варто: експерти назвали три сценарії завершення війни в Україні
Показати ще

Найбільше обурення у нього викликала реакція представників банку, які, за його словами, не проявили жодного розуміння ситуації. У чаті підтримки він натрапив на формальні відповіді та навіть сухі смайлики, що тільки підлило масла у вогонь.

«На війні немає 24 годин. Є або зараз, або ніколи», — підкреслив він, зазначивши, що пояснення щодо життя та смерті українських захисників не мали жодної дії на операторів служби підтримки.

За словами клієнта, проблема полягає не лише в технічних обмеженнях, а в повній відсутності людяності з боку банківських працівників. Він очікував хоча б на мінімальне розуміння, але, навпаки, зіткнувся з байдужістю та відсутністю емпатії.

Чоловік біля банкомату ПриватБанку
Чоловік біля банкомату ПриватБанку

«Замість підтримки — сухі смайлики в чаті. Невже це рівень обслуговування в Україні, яка воює?» — обурився чоловік.

В результаті він заявив, що більше не буде користуватися послугами ПриватБанку та не рекомендуватиме його іншим, особливо тим, хто займається волонтерською діяльністю або перебуває на фронті. Також волонтер закликав переглянути внутрішні алгоритми обслуговування клієнтів у критичних ситуаціях.

ПриватБанк поки не надав офіційного коментаря щодо інциденту, чим ще більше обурив інтернет-користувачів.

Нагадаємо, оплата комуналки через "Приват24": українцям повернуть частину витрачених коштів

Раніше ми розповідали, що безкоштовно більше не отримаєте: ПриватБанк змінює правила для постійних клієнтів, скільки заплатите

Також, гроші зникають без сліду: ПриватБанк списує кошти навіть із "мертвих" карток