Під час оплати комунальних послуг легко зробити помилку, і гроші можуть надійти не на той рахунок. Однак у разі правильних дій ситуацію можна виправити, повідомили на Facebook-сторінці АТ "Облтеплокомуненерго".

Найпоширеніші помилки споживачів при оплаті комуналки – це неправильний номер особового рахунку, вибір іншого постачальника послуг або оплата не тієї послуги. Якщо сталася помилка, її можна виправити.

Оплата комуналки. Фото: скрін youtube
Оплата комуналки. Фото: скрін youtube

Щоб перенести оплату на свій особовий рахунок, потрібно подати заяву до постачальника послуг у довільній формі, надати підтвердження оплати (чек або банківську виписку) та копії паспорта та ІПН платника. Документи можна подати особисто або надіслати електронною чи поштовою адресою підприємства.

Якщо кошти опинилися у сторонньої компанії, можливі два варіанти вирішення. Якщо помилка сталася на касі банку чи пошти, повернення грошей ініціює фінансова установа, яка надсилає запит до постачальника послуг.

Популярні новини зараз
Довші канікули та вечірні зміни: як зміниться навчання в школах через відключення світла Обмеження карткових переказів: які ліміти встановлять з нового року Зимові канікули і відключення світла: скільки будуть відпочивати виші ПФУ спише частину коштів: у пенсіонерів заберуть 30% виплати
Показати ще

Оплата комуналки. Фото: скрін youtube
Оплата комуналки. Фото: скрін youtube

Якщо ж споживач сам обрав неправильну компанію, йому потрібно подати заяву про повернення коштів у довільній формі, додати підтвердження оплати та копії паспорта й ІПН, а також вказати реквізити банківського рахунку для повернення коштів (номер картки при цьому не підходить).

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, блокування рахунків та арешт майна: українців покарають за несплату комуналки.

Також наш портал інформував, дивні відсотки та донарахування: українці почали отримувати подвійні платіжки за комуналку.

Крім того, ми писали, на українців "вішають" чужі комунальні борги: як працює схема і як захиститись.