Поки власники авто на єврономерах виходять на вулиці протестувати проти суворих правил та штрафів, провладні структури не готові йти їм на поступки. Мова йде про так звану "амністію", яку все ніяк не ухвалять нардепи.

Зокрема, член комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики, народний депутат від фракції "Народний фронт" Вадим Сидорчук в коментарі "Обозревателю" стверджує, що навпаки нібито самі автолюбителі не хочуть компромісу. Але при цьому не зовсім зрозуміло, з якою ж тоді метою вони мітингують:

"Фактично для вирішення проблеми автомобілів з реєстрацією на європейських номерах потрібен компроміс. Але, як показує практика і робота нашого комітету з ініціативною групою власники, цих авто не хочуть йти на компроміс. А умови, які вони висувають (легалізація – ред.) не можуть бути задоволені повністю, адже власники інших авто будуть поставлені в нерівні умови з ними. По суті, всіх інших автовласників змусять платити за інших. А ті, хто справно платить податки і всі збори, не повинні платити за інших ", - заявив він.

За словами Сидорчука, пропозиція щодо зниження зборів на 20-30% ймовірна тільки у тому випадку, якщо власник пройде реєстрацію в Україні. Але водії наполягають на скасуванні відрахувань до бюджету:

Популярні новини зараз
Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати
Показати ще

"Тому поки що складно дати відповідь, коли ця проблема буде вирішена на законодавчому рівні. В середу, 7 лютого, буде засідати наш комітет. І це питання буде знову на порядку денному", - підсумував нардеп.

Цікаво, що найбільше авто на "євробляхах" досі надходить в Україну з Литви, трохи меншою популярністю користуються польські. Фігурують також машини із Словаччини, Болгарії, Чехії, утримується попит на Audi, BMW, Mercedes та Volkswagen, Opel, Citroen, Renault і Volvo, рідше – японські та американські марки.

Така тенденція зрозуміла, якщо порівняти наші ціни із європейськими. Наприклад, сімейний мінівен Volkswagen Touran 2006-2008 рр. випуску, з бензиновим двигуном і механічною коробкою передач обійдеться в Європі у 5 000-6 000 євро. Такий же розмитнений автомобіль в Україні коштує $11 000-12 000.

А от ZAZ Sens варто в початковій комплектації 179 тис. грн (близько $7 000), а ZAZ Forza — 260 тис. грн (приблизно $10 000).

Дивіться: Авто з єврономерами: хитрощі, колізії та майбутнє євроводіїв

Як повідомляв портал "Знай.ua", днями у центрі Києва відбулася масштабна акція протесту водіїв автомобілів на єврономерах.