Клієнти мобільного оператора Lifecell обурені якістю зв'язку і високими тарифами, які необхідно платити за жахливу якість послуг.

На це поскаржився один з клієнтів оператора Артур Шнуренко в Facebook. Він зазначив, що у Lifecell мобільний зв'язок ледь дотягує до бюджетного рівня, а лояльність клієнтів ніяк не заохочується.

"Заманюють нібито низькими тарифами, хоча по факту нам пропонують зв'язок бюджетного рівня за преміум-оплату. Всупереч усім законам логіки за лояльність не заохочують, а, навпаки, пропонують більш високі тарифи у порівнянні з новими абонентами. Ну а про те, що з рахунків користувачів Lifecell регулярно пропадають кошти, я взагалі мовчу. Дуже нечесно поводиться цей оператор ", - скаржиться Артур.

У той же час зв'язатися з операторами Lifecell, щоб вирішити проблеми і з'ясувати будь-які питання, практично неможливо. Доводиться годинами слухати робота-автовідповідача, а поспілкуватися з живим оператором не вдасться.

Популярні новини зараз
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

"Можливість поговорити з живим оператором замість нескінченного прослуховування робота Lifecell кожен раз ховають в меню все глибше і глибше. Ну, щоб незадоволені клієнти не набридали зі своїми скаргами. А якщо вам все-таки вдалося, як мені сьогодні, пробитися до операторів, то запасіться терпінням, тому що прочекати можете більше години, і зовсім не факт, що вам хто-небудь відповість ", - описала ситуацію Наташа Рибкіна в соцмережі.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, клієнти Lifecell скаржаться, що з їх рахунків незрозумілим чином пропадають кошти.