Після "чорної п'ятниці", коли в аваріях на трасах України загинули 22 людини, вітчизняних водіїв чекає ще одне потрясіння.

Про це повідомляють ЗМІ.

Так, наразі вже відомо, що з 27 липня на дороги виходять поліцейські з приладами TruCAM, які будуть стежити за швидкісним режимом.

Що зміниться для водіїв і кого будуть зупиняти?

Поліцію навчають користуватися TruCAM

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати
Показати ще

Як заявив після трагедій в п'ятницю міністр інфраструктури Володимир Омелян, вже з 27 липня на дороги повернеться швидкісний контроль: "Він поки буде здійснюватися в ручному режимі, як це було колись, - звичайні радари. Але вже з понеділка вони будуть встановлені на автомобілях Нацполіціі, а з п'ятниці, після розгляду в четвер відповідної постанови Кабміну, їх залучають до повної правовій площині". По суті, це означає, що на дорогах з'явиться ДАІ, але з новою назвою і формою.

У Нацполіціі вже повним ходом йде підготовка до реформи. Зі складів МВС дістали прилади TruCAM, які припадають пилом на полицях з 2015 року, після ліквідації Державтоінспекції. Патрульній поліції їх так і не видали, через те, що в законі "Про поліцію" не було ні слова про використання поліцейськими спецприладів для вимірювання швидкості. Саме цю прогалину і має виправити Кабмін в цей четвер.

Як неохоче зізнаються в патрульної поліції, вони в розгубленості. У терміновому порядку вивчають, як працює TruCAM, як зупиняти автомобіль, якщо зафіксували перевищення швидкості, і що далі робити.

"Сьогодні ми у вільний від служби час вивчаємо TruCAM. Включати і фіксувати навчилися, але в дорожніх умовах його ще не випробували. А треба зрозуміти, як він діє, коли йде великий потік машин, як розрахувати відстань, щоб встигнути зупинити машину. Але нам сказали, що на практиці вчитися буде легше. Крім того, повторюємо, як виписувати протоколи за перевищення швидкості", - розповідає патрульний поліцейський Сергій.

На дороги вийде Нацгвардія

За його словами, поки ніяких конкретних вказівок, де вони будуть розміщуватися - на стаціонарних постах або ж на аварійно-небезпечних ділянках, не надходило. Незрозуміло і те, де вони будуть нести службу в містах: на жвавих проспектах або ж на виїздах.

Офіційно в патрульної поліції України також не можуть сказати, скільки патрульних екіпажів буде задіяно на трасах. Але підтвердили, що крім патрульних чергувати на дорогах вийдуть і нацгвардійці, і співробітники Нацполіціі.

Нагадаємо, по місту максимально дозволена швидкість становить до 50 км / год, якщо немає інших знаків. Перевищити ліміт можна лише на 9 км / год, а якщо більше, то порушнику загрожує штраф в розмірі 250-510 грн. У квітні Кабмін закликав Раду збільшити штрафи за перевищення швидкості до 3400 грн, але рішення так і не було прийнято.

Чи можна оскаржити

Як вважає автоексперт Георгій Дронов, через обмеження швидкості в населених пунктах до 50 км / год у поліції просто не вистачить протоколів, щоб виписати всім штрафи. Адже зараз за гонки нікого не карають. Більш того, інші учасники дорожнього руху досить агресивно реагують на тих, хто повзе, на їхню думку, як черепаха.

"Сьогодні обмеження швидкості до 50 км/ч в населених пунктах діє формально. Як їхали по проспекту Перемоги в Києві зі швидкістю 90 км/год і більше, так і їдуть. Але зараз навіть не знаю, як бути. З одного боку, міська влада мали визначитися з окремими ділянками, де швидкість можна збільшити до 80 км / год, але жодного спеціального знака так і не з'явилося. Ви уявляєте собі, як будуть повзти всі водії на набережній, по проспекту Перемогу і іншим магістралях, щоб не нарватися на штраф. Це ж колапс буде в місті", - говорить Дронов.

З іншого боку, незрозуміло, як бути на відрізках доріг, які проходять між знаками початку та кінця населеного пункту.

"Їх багато, наприклад, в Одеському напрямку. Ти, з одного боку, на трасі національного значення, а з іншого - нібито в населеному пункті. Це ж непорозуміння якесь! І якщо там буде контроль 50 км / год, дорога до Одеси буде або дуже довгої, або дуже дорогий", - вважає автолюбитель Олександр Глебец.

З Нового року в Україні набудуть чинності нові правила дорожнього руху

Нагадаємо, очевидці хотіли лінчувати мажора на Hummer.

Як повідомляв "Знай.ua" мажор на Hummer на смерть збив дитину в центрі Києва.

Також "Знай.ua" писав, що українцям показали мажора, який на Hummer збив дитину.