У 2017 році найбільш прибутковим українським потягом став №5/6 Київ - Москва. При цьому найбільш збитковим став потяг №70/69 Маріуполь - Львів. Про це повідомила прес-служба "Укрзалізниці".

Також були назвалы найприбутковіші потяги 2017 року:

  1. №5/6 Київ - Москва — 11 вагонів, 77% заселеності, 154 млн прибутку
  2. №23/24 Одеса - Москва — 10 вагонів, 89% заселеності, 98 млн прибутку
  3. №105/106 Київ - Одеса — 17 вагонів, 95% заселеності, 47 млн прибутку
  4. №91/92 Київ - Львів — 15 вагонів, 87% заселеності, 29,7 млн прибутку
  5. №53/54 Київ - Санкт-Петербург — 11 вагонів, 65% заселеності, 20 млн прибутку

Були прибутковими і деякі інші потяги у Росію, у тому числі Хмельницький - Москва, Львів - Москва, Ковель - Москва, Харків - Москва, а також деякі потяги, запущені в минулому році: №7/8 Київ - Івано-Франківськ, №11/12 Львів - Одеса.

В цілому пасажирські перевезення далекого сполучення були глибоко збитковими. Загальний збиток за 2017 рік склав 3,5 млрд гривень.

Популярні новини зараз
Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Перелік найбільш збиткових потягів України:

  1. №70/69 Маріуполь – Львів – 16 вагонів, 93% заселеності, збиток – 159,9 млн грн
  2. №686/685 Ізмаїл – Одеса – 9 вагонів, 65% заселеності, збиток – 97,4 млн грн
  3. № 357/358 Київ – Рахів - 16 вагонів, 93% заселеності поїзда, збиток– 90,4 млн грн
  4. №134/133 Київ – Лисичанськ – 16 вагонів, 94% заселеності, збиток – 80,7 млн грн
  5. №608/607 Чернівці – Львів – 10 вагонів, 83% заселеності, збиток – 27,3 млн грн

Два потяги з цього списку - Чернівці – Львів та Ізмаїл – Одеса - були скасовані, незважаючи на невдоволення місцевого населення. В цілому за минулий рік УЗ скасувала сім збиткових поїздів.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про те, що українців змусять платити за безкоштовні послуги у потягах.