Instagram, що належить компанії Facebook, яка перебуває в епіцентрі скандалу, дозволить користувачам завантажувати особисті дані. Про це заявив прес-секретар корпорації, повідомив Reuters.

Компанія пішла на такий крок внаслідок зростаючої по всьому світу стурбованості, якими саме даними і як саме розпоряджається найбільша соціальна мережа.

Facebook ще в 2010 році дозволила користувачам додавати свої дані (про дзвінки, листування, фото, відео, чекіни та ін). Проте до цих пір в Instagram такої можливості не було.

Якщо Instagram встигне запустити вказану функцію до 25 травня, то зможе відповідати новому законодавству про конфіденційність, яке вступить в силу в Євросоюзі в наступному місяці. Instagram поки не повідомив, коли саме він має намір впровадити нову функцію.

Популярні новини зараз
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", Марк Цукерберг почав давати свідчення на слуханнях в Сенаті про витік даних Facebook. У березні виник скандал навколо британської компанії Cambridge Analytica, яка зібрала особисті дані мільйонів користувачів Facebook і ймовірно внесла вагомий внесок у перемогу Дональда Трампа на виборах президента США, а також вплинула на результати референдуму про вихід Великобританії з Європейського Союзу.

Ми також повідомляли, що засновник Facebook Марк Цукерберг зробив сенсаційне зізнання, виступаючи в Сенаті. Так, під час дачі свідчень у справі про витік даних мільйонів користувачів він розповів, що його персональні дані також були злиті Cambridge Analytica.

Цукерберг спростував припущення конгресменів про те, що соцмережа не може забезпечити необхідний захист інформації користувачів після скандалу з конфіденційністю.

"Кожен раз, коли хтось хоче поділитися чимось на Facebook контроль є", – заявив Цукерберг.

Крім того, Конгресвумен запитала засновника соцмережі, як він може стверджувати, що всі дані користувачів знаходяться у їх власності, якщо рекламодавці так чи інакше їх використовують для створення таргетованої реклами.