Парамжит Калон, генеральний директор найбільшого в Україні металургійного комбінату «Арселорміттал Кривий Ріг», що входить до транснаціональної групи ArcelorMittal, розкритикував роботу ПАТ «Укрзалізниця» з надання вантажних вагонів і оголосив про пошук нової логістичної компанії для перевезення вантажів метпідприємства.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«У цьому місяці ми відчували великі труднощі з логістикою. Металопродукція доставлялася в чорноморські морпорти не вчасно, залізорудну сировину, призначену для споживачів в Чехії і Румунії, доставлялося також не вчасно. Це дуже великі виклики», - сказав він на зустрічі з постачальниками.
За його словами, у зв'язку з такою ситуацією АМКР почав пошук нових логістичних компаній-партнерів.
«Яку логістичну компанію ми шукаємо? Можливо, це буде компанія зі своїм парком вагонів в 3-3,5 тис. шт. і своїми локомотивами. Або, перш за все, зі своїми вагонами, оскільки локомотиви доведеться брати у «Укрзалізниці». Нам підходять обидва варіанти», - зазначив.
Як повідомив П. Калон, меткомбінат платить «Укрзалізниці» $18/т за перевезення металопродукції у чорноморські порти і $2/т за перевезення залізорудної сировини в країни Східної Європи.
«Разом наш новий партнер може заробити $200 млн. Це великий куш, велика гра», - підкреслив глава метпідприємства.
За його словами, щорічний обсяг відвантажень ЗРС з АМКР на адресу східноєвропейських споживачів становить 2,5-3 млн. т, обсяг металопродукції в морпорти – 5 млн. т.
Крім того, П. Калон нагадав, що «Арселорміттал Кривий Ріг» управляє стивідором «Нікмет-Термінал» в Миколаєві потужністю 2,5 млн. т вантажів на рік.
«Ми намагаємося розширитися. Ми сподіваємося, що якщо буде можливість, зокрема, купувати портові потужності, то наростимо перевалку до 4 млн. т», - підкреслив гендиректор.
Як раніше неодноразово повідомляло Об'єднання підприємств «Укрметалургпром», при розподілі парку вагонів «Укрзалізниці» існує дискримінація підприємств ГМК.