Необхідно змінити алгоритм фінансово-правових відносин між перевізником, місцевою владою та пасажиром. Дана реформа потрібна для збереження маршруток. Департамент транспорту не повинен їх забороняти.

Про це у своєму блозі написав голова Комітету цифрової інфраструктури і зв'язку при Мінінфраструктури України Станіслав Гвоздіков.

"Потрібно просто припинити переведення в готівку чорного налу, експлуатацію автобусів без розкладів, роботу на маршруті без видачі проїзних документів, порушення правил дорожнього руху та правил перевезення пасажирів, ухилення від податків. Таким чином, система громадського транспорту економічно прийде до того, як вона працює в Європі: маршрутки зникнуть, їм на зміну прийдуть автобуси великої місткості, в тому числі й комерційних компаній", - говорить експерт.

Гвоздіков зазначає, що сірі комерсанти місту не указ, тому жодних проблем не буде.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Будуть під постійним обстрілом: астролог вказав, на які міста чекає пекельний тиждень Пенсіонерам нарахують по 940 гривень надбавки: пощастить, як завжди, не всім "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте
Показати ще

"Не потрібно бояться говорити, що маршрутка - вкрай неефективний спосіб перевезень людей. Цей ринок можна "відбілити". Наприклад, місто буде замовником перевезень за фіксованим тарифом і з заздалегідь відомим розкладом. У цьому випадку, будь-яка транспортна компанія - рівноправний учасник конкурсу на маршрут. Вся конкуренція серед перевізників буде тільки в приміщенні, де буде проводитися конкурс. На вулиці пасажир не повинен взагалі побачити ніякої різниці між ними. Автобуси повинні бути однаково гарними, водії однаково підготовлені, квитки (документи пільговика) приймаються всі однаково, діють всі проїзні... тобто ніякої конкуренції на вулиці, ніякї чорної готівки, ніяких порушень розкладу, ніяких аварійно-небезпечних автобусів", - підсумував Гвоздіков.

За його словами, серйозно говорити про відмову від маршруток можна буде, якщо муніципалітет на підставі даних GPS та фіскальних звітів буде контролювати виконання договірних зобов'язань усіма перевізниками на основі фактично виконаної роботи, з додаванням штрафів чи премій, буде виплачувати перевізнику гонорар, продумувати стикування розкладів автобусів.

Як повідомляв портал "Знай.uа" 3 травня, о 8.00, на вулиці Енергетичній, в Чернівцях, стріла автокрана проткнула наскрізь маршрутний автобус, який відправлявся в рейс. Відомо, що автобус виїхав з гаража і прямував у бік автовокзалу, звідки в 8.30 повинен був здійснити рейс до міста Ужгород.