Пасажирські вагони в "Укрзалізниці" відповідають санітарно-технічним нормам, всі скарги пасажирів, які невдоволені станом вагонів та сервісу, керівництво перевізника,схоже, послало на три літери.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВиплати компенсацій пасажирам поїздів за неналежні умови проїзду не передбачені нормативними та нормативно-правовими актами. Про це повідомили представник ПАТ "Укрзалізниця".
Зокрема, в організації підкреслили, що пасажирські перевезення здійснюються пасажирськими вагонами, котрі "відповідають санітарно-технічним та іншим нормам, що забезпечують безпеку для життя та здоров'я пасажирів".
"Відшкодування компенсаційних виплат пасажирам за неналежні умови проїзду нормативними та нормативно-правовими актами не передбачено", - в один голос заявляють представники знахабнілого перевізника.
Популярні новини заразНе наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажуПоказати ще
Також додали, що згідно з договором перевезення, у якості якого слугує квиток, перевізник зобов'язаний доставити пасажира до пункту призначення у терміни, вказані в проїзному документі.
Протягом 2018 року, як повідомили в УЗ, не зафіксовано звернень пасажирів до суду щодо порушення їхніх прав під час перевезень залізницею.
До слова, "Укрзалізниця" до кінця літа поділить поїзди на три класи - комфорт, стандарт та економ. Зараз УЗ знаходиться на фінальній стадії узгодження змін з Міністерством інфраструктури.
Дивіться: Після здорожчання квитків, глава Укрзалізниці відповів на запитання українців
Також Знай.ua писав, що державна компанія "Укрзалізниця" продовжує підсовувати пасажирам "сюрпризи", про що користувачі розповідають в соцмережах та попереджають українців, що на них чекає в тому чи іншому поїзді.