Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" потрапила в новий скандал. Компанія показала, як дбає і дорожить своїми клієнтами.

Про сервіс розповіла Анастасія Мельниченко в Facebook. Представники компанії не посадили на рейс Будапешт-Київ чотирьох пасажирів, які завчасно купили квитки. У МАУ пояснили ситуацію просто - овербукінг.

Клієнтка розповіла, що нормальна авіакомпанія поцікавилася б у пасажирів, хто готовий здати квиток в обмін на 250 євро компенсації. Але в МАУ вчинили інакше. Просто навмання зняли 4 пасажирів, хоча деяким необхідно було терміново летіти до Києва.

"Щодо грошової компенсації на місці не йшлося, а отже, вважайте, ми її не отримаємо, тому що вибити щось через бухгалтерію МАУ - це все одно, що вибити податкові пільги по взятих на роботу АТОшніков - тобто з області фантастики. і чому я повинна ще бути в стресі і кудись йти, щось вибивати? Мені повинні були дати компенсацію на місці ", - розповіла Анастасія.

Популярні новини зараз
ПриватБанк може оштрафувати майже на 100 тисяч гривень Відрізняються платіжки за опалення: теплоенерго пояснили причини Головне за 6 грудня: ТЦК гребуть тяжко-хворих, тарифи зростуть у 2026, а ПриватБанк зрізає ліміт пенсіонерам Нові правила для субсидіантів: за що можуть скасувати допомогу
Показати ще

Пасажирам запропонували дістатися до Києві з пересадками по 7 годин, або полетіти прямим рейсом на наступний день. Частині клієнтів МАУ компенсувала переліт місцями в бізнес-класі, а дівчину посадили в економ. На питання, з чим пов'язана така несправедливість, дівчина сказала Анастасії, що не є представницею МАУ, а лише посередником. Це питання не відноситься до її компетенції.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, колишній посол Сполучених Штатів в Україні Стів Пайфер розповів, як йому довелось попало скористатися послугами МАУ.