Оператор російської установки "Бук" міг і не знати, що стріляв в пасажирський літак "Малайзійських авіаліній".

Такий висновок зробив колишній командир фінського батальйону "Бук" Еса Келонімі в ефірі голландського телебачення. Він розповів, що системою "Бук" керують 3 людини. У Фінляндії навчання тривати один рік. Однак це тільки базові знання. Щоб стати професіоналом в цьому потрібні роки тренувань.

Експерт упевнений, що в Донецьку була помічена тільки пускова установка системи "Бук". До його складу також входить мобільний командний пост, який керує системою, і радар, що передає дані про повітряні об'єкти на командний пост. Також в складі комплексу є інші пускові установки.

Він пояснив, що сама пускова установка може зробити постріл, однак її оператор "не знатиме, куди стріляє". У пускової установки є свій радар, проте він дуже неточний. Оператору важко відрізнити військовий літак від пасажирського і взагалі визначити тип літального апарату.

Популярні новини зараз
Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Також в програмі прозвучали твердження, що діями оператора командували з Росії. В цілому експерти зійшлися на думці, що застосування бойовиками пускової установки "Бук" проти українських літаків - безвідповідальне рішення.

Нагадаємо, Boeing 777 авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс з Амстердама в Куала-Лумпур, був збитий 17 липня 2014 в Донецькій області. Загинули 298 осіб, які перебували на борту.

Бойовики про збитий літак

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що слідчі, які займаються розслідуванням катастрофи малайзійського лайнера МН17 в небі над Донбасом, встановили імена 120 осіб, які причетні до загибелі пасажирів літака.