Один з клієнтів "Нової пошти" поділився у соцмережі сумним досвідом співпраці з цією компанією. Він відправив посилку накладеним платежем, а отримувач-шахрай забрав її, заплативши лише за пересилку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це розповіли на сторінці "Типичный Киев" у Facebook.
Відправник надіслав товар до Львова накладеним платежем вартістю 49 тисяч гривень з київського відділення на вулиці Антоновича 43. Отримувач звернувся до цієї філії від імені відправника та скасував накладений платіж. Між написанням заяви і отриманням вантажу пройшло всього 4 хвилини.
Як виявилось, співробітник "Нової пошти" не спромігся навіть перевірити дані шахрая, який писав заяву. У документі вірними були вказані лише прізвище, ім'я та номер телефону відправника. Представник відділення НП навіть не просив документів, що підтверджують особу.
Начальник відділення на вулиці Антоновича визнав провину співробітника, але НП відмовилась компенсувати відправнику кошти з поясненням: "Порушень з боку співробітників компанії не виявлено". Жертва шахрая також викликала поліцію та написала заяву до ОВС.
Завдяки знайомим відправник почув від "Нової пошти" усне пояснення: "Занадто багато подібних випадків останнім часом, тому Нова пошта не відповідатиме за дії шахраїв".
"За дії шахраїв можете не відповідати, дайте відповідь за дію свого співробітника, тому що сама процедура прийняття заяви на скасування накладеного платежу була порушена грубим чином з недотриманням посадової інструкції, чому це нікого не хвилює? Як найбільша в Україні компанія-перевізник може себе так по-хамськи вести і як вони до сих пір працюють з таким підходом до своїх клієнтів? Занадто багато на себе взяли панове директора НП, не можуть налагодити роботу компанії всередині країни, а лізуть на міжнародний ринок", - обурений відправник.
Він також закликав поширити цю історію у соцмережах та все ж чекає на адекватну відповідь від НП.
Дивіться скандальне відео за участю співробітників "Нової пошти"
Як повідомляв портал "Знай.ua", скандал через небажання працівниці спілкуватися з клієнтом українською мовою розгорівся в одному зі столичних відділень "Нової пошти".