Слідом за новими правилами щодо видачі та конфіскації водійських прав, українським кермувальникам підготували ще кілька головних болів. Тепер чималий штраф випишуть тим, хто забув пройти техогляд. Саме так! Норму, яку скасували ще в 2011 році знову повертають.

Про це пише Politeka.

Втім старі вимоги повернулись до законодавства з деякими поправками.  Тепер технічні огляди транспортних засобів проводитимуть не державні підприємства, а незалежні СТО та пункти контролю.

"У директиві сказано, що така перевірка повинна бути відносно недорогою і максимально спрощеною. А як у нас на практиці ця ініціатива буде реалізована - це вже питання. Якщо будуть передбачені механізми, при яких водій, заїжджаючи на СТО для зміни шин, зможе додатково за 200-300 грн перевірити всі вузли і отримати відповідний документ - це одна справа. А якщо ви не збираєтеся заїжджати на СТО, а вам кажуть, що ви повинні в обов'язковому порядку за одну тисячу пройти цю перевірку, то це, звичайно, викличе негатив", - пояснив юрист Володимир Караваєв.

Популярні новини зараз

Аномальна зима: синоптик озвучила прогноз, якого раніше в Україні ніколи не було

На Хмельниччині батько-нелюд бив струмом однорічного сина, а потім повісив - Україна оніміла від подробиць

У Києві відкрили суперлікарню для пацієнтів з коронавірусом: "Не ремонтували півстоліття"

Маленькі діти кілька днів жили з трупами батьків: "Тато чомусь весь почорнів"

Показати ще

П’яні за кермом

Крім того, перед співробітниками патрульної поліції поставили задачу посилити перевірки водіїв на предмет водіння у стані алкогольного або/та наркотичного сп’яніння.

"За статистикою, наркоманів за кермом зараз набагато більше, ніж п'яних людей. А все тому, що у поліції немає зараз ніяких коштів, щоб на місці перевірити людину на предмет наркотичного сп'яніння", - підкреслює Караваєв.

Серед нововведень - обов'язкове використання шин відповідно до сезону, посилений контроль за ременями безпеки, а також заборона на використання авто, які не відповідають сучасним вимогам активної, пасивної та екологічної безпеки за принципами норм Євросоюзу.

Також буде посилено контроль за медоглядами водіїв громадського транспорту і вдосконалена система підготовки водіїв в частині навчання навичкам надання першої допомоги.

Перехрестя та світлофори

Окрему увагу у нових правилах присвятили переобладнанню перехресть та освітленню пішохідних переходів.

"Перехрестя, які ми звикли бачити, - Х-образні і т-образні несуть в собі велику небезпеку. Тому замість них будуватимуться кільцеві розв'язки. Вони дозволяють значно знизити кількість ДТП і виключити ДТП з тяжкими наслідками", - повідомив радник міністра інфраструктури Олександр Кава.

Також на українських дорогах будуть обладнувати острівки заспокоєння трафіку на в'їздах у населені пункти, які змусять водіїв скидати швидкість до 50 км на годину, а також обладнання наземних пішохідних переходів відповідно до стандартів ЄС.

Фінансування проекту

Фінансуванням проекту з наступного року займатиметься Дорожній фонд. На реалізацію до 2020 року планують виділити щонайменше десять мільярдів гривень.

Як повідомляв портал "Знай.ua", новий закон про покарання позбавить сну не лише водіїв, а й пішоходів.