У Верховній Раді запропонували внести коригування до закону про розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією, який ухвалили 13 липня. Зокрема народний депутат Олександр Дроздик запропонував змінити формулу розрахунку акцизного податку.

Про це повідомляє "Авто Інформатор".

За запропонованим проектом Дроздика, у новій формулі розрахунку варто змінити кількість повних років на коефіцієнт викидів CO2. Таким чином формула буде виглядати:

Ставка = коефіцієнт базової ставки * обсяг двигуна (в літрах) * коефіцієнт викидів

Коефіцієнт базової ставки - 50 євро для бензинового двигуна і 75 євро - для дизельного.

Популярні новини зараз
Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут За прострочені комунальні платіжки можуть забрати половину пенсії: як ще покарають боржників Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень
Показати ще

Об'єм двигуна (в літрах) - загальний об'єм циліндрів двигуна в см3 розділений на 1000 (наприклад двигун об'ємом 1600 см3 = 1,6 літра)

Коефіцієнт викидів СО2 - коефіцієнт, який залежить від відповідності автомобіля європейському екологічному стандарту:

1992-1994 року випуску (Євро-1) - 7,5

1995-1998 року випуску (Євро-2) - 5,0

1999-2004 року випуску (Євро-3) - 2,5

2005-2008 року випуску (Євро-4) - 2

2009-2014 року випуску (Євро-5) - 1,5

З 2015 року випуску (Євро-6) - 1

Для прикладу розрахуємо вартість акцизу для автомобіля Audi A6 2002 року випуску з дизельним мотором об'ємом 2,5 літра:

75 * 2,5 * 2,5 = 468,75 Євро.

А якщо взяти наприклад Volkswagen Golf V 2005 року з бензиновим двигуном об'ємом 1,6 літра, то цифри будуть виглядати так:

50 * 1,6 * 2 = 160 Євро.

Дивіться: журналістирозкрили нову схему ввозу євроблях

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", у п'ятницю, 13 липня, депутати в першому читанні прийняли за основу закони Южаніної про розмитнення і акциз на авто, включаючи так звані євробляхи і інші б/у іномарки. Основні нововведення полягають в нових правилах розрахунку акцизу і впровадженні суворих штрафів для власників нерозмитнених авто.

Виступаючи в парламенті, прем'єр-міністр Володимир Гройсман публічно пообіцяв не застосовувати ніяких "репресій" до авто на єврономерах до законодавчого врегулювання цієї проблеми. Відзначимо, прийняття закону в першому читанні ще не означає, що мало не завтра почнуть діяти нові правила розмитнення і нові акцизи на автомобілі в Україні. Верховна Рада проголосувала, але після - пішла всім складом у відпустку.