Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє "Авто Інформатор".
За запропонованим проектом Дроздика, у новій формулі розрахунку варто змінити кількість повних років на коефіцієнт викидів CO2. Таким чином формула буде виглядати:
Ставка = коефіцієнт базової ставки * обсяг двигуна (в літрах) * коефіцієнт викидів
Коефіцієнт базової ставки - 50 євро для бензинового двигуна і 75 євро - для дизельного.
Об'єм двигуна (в літрах) - загальний об'єм циліндрів двигуна в см3 розділений на 1000 (наприклад двигун об'ємом 1600 см3 = 1,6 літра)
Коефіцієнт викидів СО2 - коефіцієнт, який залежить від відповідності автомобіля європейському екологічному стандарту:
1992-1994 року випуску (Євро-1) - 7,5
1995-1998 року випуску (Євро-2) - 5,0
1999-2004 року випуску (Євро-3) - 2,5
2005-2008 року випуску (Євро-4) - 2
2009-2014 року випуску (Євро-5) - 1,5
З 2015 року випуску (Євро-6) - 1
Для прикладу розрахуємо вартість акцизу для автомобіля Audi A6 2002 року випуску з дизельним мотором об'ємом 2,5 літра:
75 * 2,5 * 2,5 = 468,75 Євро.
А якщо взяти наприклад Volkswagen Golf V 2005 року з бензиновим двигуном об'ємом 1,6 літра, то цифри будуть виглядати так:
50 * 1,6 * 2 = 160 Євро.
Дивіться: журналістирозкрили нову схему ввозу євроблях
Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", у п'ятницю, 13 липня, депутати в першому читанні прийняли за основу закони Южаніної про розмитнення і акциз на авто, включаючи так звані євробляхи і інші б/у іномарки. Основні нововведення полягають в нових правилах розрахунку акцизу і впровадженні суворих штрафів для власників нерозмитнених авто.
Виступаючи в парламенті, прем'єр-міністр Володимир Гройсман публічно пообіцяв не застосовувати ніяких "репресій" до авто на єврономерах до законодавчого врегулювання цієї проблеми. Відзначимо, прийняття закону в першому читанні ще не означає, що мало не завтра почнуть діяти нові правила розмитнення і нові акцизи на автомобілі в Україні. Верховна Рада проголосувала, але після - пішла всім складом у відпустку.