Починаючи з 22 серпня 2018 року оператор мобільного зв'язку lifecell переведе абонентів п'яти тарифних планів з помісячної на чотирьохтижневу (28-денну) тарифікацію. Через місяць на ту ж схему тарифікації переведуть користувачів ще трьох тарифів.

У список увійшли такі тарифи: Лайфхак, Лайфхак Плюс, Хайп, Дзвінки всім 2017, Дзвінки всім.

Починаючи з 5 вересня перехід на розрахунковий період тривалістю чотири тижні буде також застосований до ще трьох тарифів, це: 3G Смарт 69, Смартфон 2018, Абсолютна свобода.

У прес-службі уточнили, що lifecell останнім з найбільших мобільних операторів здійснює перехід на розрахунковий період тривалістю 4 тижні (зараз цей період становить 30 днів) для абонентів передплаченої форми обслуговування.

Популярні новини зараз

Зеленський підняв мінімальну зарплату: хто отримає 20 тисяч і більше

Катерина Кухар з "Танців з зірками" застигла в обіймах бородатого маестро: "Заглядаєш в душу..."

Кароль в Казахстані проговорилася про почуття до Балана: "Наші серцеві струни"

Головне за ніч: Юля Зайка розповіла про інтим з Заливако, українка народила в лісі, Ротару "відбила" режисера у Пугачової, фатальний вибух газу

Показати ще

"Такі зміни зумовлені прагненням lifecell в умовах зростання інфляції знайти найбільш оптимальний спосіб надавати послуги інтернету і голосового зв'язку", - відзначили в прес-службі компанії.

За твердженням представників оператора, перехід на чотиритижневий розрахунковий період для абонентів передплаченої форми обслуговування компанія почала після вивчення досвіду роботи на ринку, потреб абонентів і ринкової ситуації.

У lifecell додають, що зміна фінансового періоду для абонента буде означати незначне зростання вартості користування послуг — приблизно на 6 коп на кожну 1 грн, що вдвічі нижче поточного рівня інфляції в Україні. В якості альтернативи, якщо абонент хоче продовжувати розраховуватися за послуги на щомісячній основі, оператор пропонує перехід на контрактну форму обслуговування.

Зазначимо, що lifecell – не єдині, хто нахабно "економить" на абонентах, живучи за якимось власним календарем. Так, популярний український інтернет-провайдер "Ланет" розраховує тариф не на місяць, а всього 30 днів. При цьому в компанії не змогли чітко відповісти, як же бути з 28-денним лютим. Такий собі бізнес по-українськи, де всі витрати і ризики автоматично лягають на плечі клієнтів.

Нагадаємо, lifecell попався на обмані українців.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що мобільні оператори мають намір запустити в столичному метро 4G.

Також "Знай.uа" писав, що популярний мобільний оператор перестав працювати.