В італійському аеропорту колапс. Українці повстали проти авіаперевізника, який недобросовісно виконує роботу та по-хамськи відноситься до клієнтів. Скандал розгорівся навколо рейсу з Мілану до Львова, який затримали на 12 годин без жодних пояснень та компенсацій.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє на сторінці в Facebook Роман Машталер, якому не пощастило опинитися серед числа тих пасажирів, які мали летіти додому.
За його словами, представники авіакомпанії перестали виходити на зв'язок, до того ж їх представництва немає в аеропорту. Пасажири 12 годин без їжі і води очікували літак, 5 з яких - вони провели в закритому терміналі.
Пізніше Машталер повідомив, що рейс остаточно скасували. Співробітники аеропорту допомогли пасажирам з розселенням в готелі.
Про невдалий досвід польоту з даної авіакомпанією на своїй сторінці в Facebook також повідомив Руслан Сан-Марино.
При цьому він також зазначив, що проблеми із затримками рейсом спостерігаються у лоу-костів по всьому світу.
Туристи застрягли в українських аеропортах. Назріває грандіозний скандал
Українські туристи стали жертвами недобросовісних туроператорів.
Дивіться: Що відбувається у Криму без українських туристів
Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", туристична ситуація в анексованому Криму цього року обіцяє повторити минулорічний сезон. Українці все менше проявляють бажання відпочити на Чорному морі на півострові. А після введення безвізового режиму з Європою взагалі змінили свої погляди на відпочинок.