В Україні восени Верховна Рада може розглянути законопроект про зниження акцизів на розмитнення авто на єврономерах. Новий документ повинен замінити діючі пільгові ставки і з часом вирішити проблему засилля машин без реєстрації. Однак далеко не всім українцям вигідно чекати нових правил. Про це пише OBOZREVATEL.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяГоловне нововведення – якщо за діючими правилами ввозити з пільгою можна тільки авто, що відповідають стандарту Євро-5 (не старше 2010 року випуску), в новому законопроекті розмитнити за пільгою можна будь-яку машину. Однак далеко не всім вигідно чекати прийняття законопроекту №8487. По-перше, з 1 січня 2019 року тимчасовий пільговий акциз скасовують, а новий, якщо законопроект не приймуть, може не вступити в дію. Крім того, зараз на машини віком до 7 років з невеликим об'ємом двигуна діють навіть більш вигідні умови.
Але якщо авто старше семи років, з великим об'ємом двигуна, розмір акцизу може скоротитися в 10 разів. Тобто в такому разі вигідніше дочекатися прийняття нових правил. Так, за чинним нормам найвищі акцизи сплачують за автомобілі старше семи років з бензиновим двигуном об'ємом більше 2 200 тис. куб. див. За кожен куб доведеться заплатити 4.985 євро. Акциз на такий автомобіль з об'ємом двигуна 3 тис. куб. см з діючими правилами становить 14 955 євро, а за новим – 1 200 євро. Тобто в окремих випадках економія може скласти більше 13 тис. євро!
Нагадаємо, в Україні з'явилася нова схема шахрайства з автомобілями на єврономерах - їх почали відбирати справжні господарі: власники литовських фірм або іноземці
Як повідомляв Знай.ua, улюблені евробляхи українців: топ-5 іномарок з пробігом.
Також Знай.ua писав, в Україні восени народні депутати розглянуть законопроекти про розмитнення автомобілів, які ввозяться на європейській реєстрації.