Жахливий стан дорожнього покриття в місті Сміла Черкаської області зафіксував журналіст Віталій Червоненко.

Відповідний пост з відео журналіст розмістив в Facebook.

"Є погані дороги, дуже погані, и дороги в Смілі. Це міська частина" траси "Київ-Дніпро. Пісєц повний. Сама жесть на Последний хвіліні ...", - зазначає Червоненко.

"Це треш і чад", - зазначає автор ролика.

На дорозі в деяких місцях поклали шини, щоб автомобілі не провалювалися в ями.

Є погані дороги, дуже погані, і дорога в Смілі. Це міська частина «траси» Київ-Дніпро. Пісєц повний. Сама жесть на останній хвилині...

Posted by Vitaly Chervonenko on Friday, 16 March 2018
Варто зазначити, що раніше глава повітової ради міста Сучава Георге Флутур заявив, що на території східних Карпат незабаром з'явиться автомагістраль, яку Україна та Румунія зведуть спільними зусиллями. 
Реалізацію проекту вже обговорили глави Львівського і Черновецького обласних рад з представниками румунського повіту Сучава. За побудову швидкісного транспортного коридору можуть взятися вже найближчим часом, він повинен з'єднати Чорне і Балтійське моря.

"У нас відбулася робоча зустріч з делегацією з України, у складі якої були голови обласних рад Чернівців та Львова. Обговорили питання транскордонного співробітництва, головне з яких - продовження роботи на рівні робочих груп з метою подальшої практичної реалізації проекту з будівництва швидкісної автотранспортної магістралі через Східні Карпати (Львів-Чернівці-Сірет-Сучава-Пашкани-Бакеу-Фокшани-Бухарест), яка з'єднає Балтійське море з Чорним", - підкреслив Флутур.

За його словами, найближчим часом сторони обговорять фінансові можливості, зазначивши, що вони планують звернутися зі спільним листом до європейських інституцій для надання фінансової допомоги при будівництві магістралі. Глава адміністрації повіту звернув особливу увагу на те, що під час зустрічі була досягнута також домовленість про реалізацію інших важливих для України і Румунії транскордонних інфраструктурних проектів.

Більше того українські чиновники анонсували будування нових автодоріг. За кілька років в Україні з'являться сотні кілометрів бетонного покриття.

Як зазначається, всього у нас в країні менше 200 кілометрів сучасних бетонних доріг, в Європі їх десятки тисяч кілометрів.

Для прикладу, Польща зовсім не чемпіон по довжині і якості доріг в Європі, довжина швидкісних автомагістралей там становить 1,5 тисячі кілометра, а в порівнянної з нею по площі Німеччини - майже 13 тисяч, в Іспанії - трохи більше 15 тисяч кілометрів. А ось в Україні довжина таких магістралей всього 280 кілометрів.

Нікому не новина, що в нашій країні автошляхи знаходяться у вкрай незадовільному стані, Україні вже тривалий час знаходиться мало не в самому низу в міжнародних рейтингах.

"Погані дороги - це втрата часу, аварії, знос автомобілів, подорожчання перевезень, зростання споживання палива і навантаження на екологію. Ефект від реконструкції доріг може бути вражаючим. За даними Світового Банку, реалізація проекту реконструкції дороги М-06 між Полтавою і Харковом позитивно вплине на 4,4 мільйона чоловік", - пише джерело.

"Укравтодор" заявив, що у 2018 році використовуватиме нові методи роботи для будівництва доріг.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що у Міноборони затіяли будівництво століття.