Власник компанії «Українська національна лотерея», інвестор Майкл Фогго та топ-менеджери компанії зустрілися з представниками оргкомітету премії «Золота жар-птиця».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦя премія, заснована у 1996 році, стала першою музичною нагородою Незалежної України. Протягом декількох останніх років, через трагічні події Революції Гідності та війни на Сході України конкурс не проводили. 14 березня 2018 року телеканал М2 та компанія «Таврійські ігри» анонсували її повернення. Легендарну музичну премію, яка відкрила Україні більшість зірок сучасної музики, було відроджено, у тому числі завдяки генеральному партнеру – «Українській національній лотереї».
Під час зустрічі з оргкомітетом власник та керівництво УНЛ ознайомилися з деталями конкурсу: номінаціями, учасниками та складом журі, а також, обговорили деталі подальшого співробітництва.
«Наші компанії мають дуже багато спільного. Адже ми виробляємо креативний розважальний контент, створюємо яскраві шоу. Лотерея в усьому світі — це захопливе шоу, в якому є все: таємниця, азарт та радість перемоги. Сподіваюся партнерство у творчих проектах збагатить досвід
та сприятиме розвитку обох наших компаній», — відзначив під час зустрічі генеральний директор каналу М1 Сергій Перцев.
«Золота жар-птиця» є унікальною для українського шоу-бізнесу. Адже її організатори застосовують комплексний підхід до розвитку музичного ринку. Премія стала стимулом для творчості багатьох музикантів та гуртів.
«Українська музика – невід'ємна частина національної ідентичності. Я радий, що у нашої компанії завдяки співпраці з премією "Золота жар-птиця" є можливість зробити свій внесок у розвиток української культури», - зазначив Майкл Фогго. «Я гарантую, що УНЛ буде продовжувати
підтримувати соціально значущі проекти. Для нашої компанії дуже важлива довіра українців, і ми, в свою чергу, зробимо все можливе, щоб сприяти розвитку та процвітанню українського суспільства», - підкреслив власник компанії.