Укрзалізниця запустила довгоочікуваний сервіс для пасажирів

поділитись
Пасажири, які подадут заявки, отримають пріоритетну можливісь викупити потрібний квиток

"Укрзалізниця" анонсувала запуск нової функції для зручності пасажирів купувати квитки через інтернет. Тепер у сервісі продажу квитків з'явиться функція "лист очікування".

Про це заявив в. о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов, - передає "Громадське".

За його словами, якщо квитків за потрібним маршрутом немає пасажир зможе заповнити відповідну заявку, і як тільки квиток з’явиться в продажу — пасажир отримає пріоритетну можливість його викупити.

Як зазначив представник ПАТ, перевізник завжди має певну кількість резервних квитків, які цілком ймовірно можуть бути продані пасажирам.

"Це державна, військова бронь. Ще частина повертає вже куплені квитки – таких до 10%. Найправильніший спосіб продати такі квитки – через waiting list. Коли людина реєструється, робить запит на напрям і коли квитки з’являються – має право їх викупити", — сказав Кравцов.

Кравцов пояснив, що така система працює подібно до Telegram-ботів, які шукають вільні квитки. І зараз ведеться робота, щоб реалізувати цей проект на сайті УЗ.

Дивіться, як придбати електронний квиток на поїзд "Укрзалізниці"

Як повідомляв портал "Знай.ua", українцям повідомили про здорожчання проїзду в поїздах. "Укрзалізниця" у 2018 році планує двічі піднімати вартість квитків, щоб наблизити ціни до проїзду в автобусах.

Автор матеріалу: 
Ирина Дождева
Теги: 
Укрзалізниця, новий сервіс, лист очікування, резерв квитків
До такої зміни вдасться підготуватися не кожному
0
0
19:42 22.06.2018
Його вірші переписувались від руки задовго до появи самвидаву, він був на Луб'янці і в сибірському засланні
0
0
19:39 22.06.2018
Згадайте відомі страшилки про дзеркала
0
0
19:24 22.06.2018
Чи вся їжа безпечна, та ще й при таких високих температурах?
0
0
18:47 22.06.2018
Цю інформацію потрібно знати всім і кожному, хто ходить на пляж
0
0
18:35 22.06.2018