Чиновники анонсували будування нових автодоріг. За кілька років в Україні з'являться сотні кілометрів бетонного покриття.

Про популярність бетонних доріг в Європі та нововведення в Україні пише BusinessViews.

Як зазначається, всього у нас в країні менше 200 кілометрів сучасних бетонних доріг, в Європі їх десятки тисяч кілометрів.

Для прикладу, Польща зовсім не чемпіон по довжині і якості доріг в Європі, довжина швидкісних автомагістралей там становить 1,5 тисячі кілометра, а в порівнянної з нею по площі Німеччини - майже 13 тисяч, в Іспанії - трохи більше 15 тисяч кілометрів. А ось в Україні довжина таких магістралей всього 280 кілометрів.

Популярні новини зараз
Однієї ціни для всіх немає: українців шокували новими квитанціями за воду Велика родина приготувала кашу на пиві і тепер поховають 9 дітей: що сталося Українці можуть отримати виплати від 2 міжнародних організацій Була відомою українською телеведучою, а тепер риє могили в ЄС: що сталося з Литвин-Комаровською
Показати ще

Нікому не новина, що в нашій країні автошляхи знаходяться у вкрай незадовільному стані, Україні вже тривалий час знаходиться мало не в самому низу в міжнародних рейтингах.

"Погані дороги - це втрата часу, аварії, знос автомобілів, подорожчання перевезень, зростання споживання палива і навантаження на екологію. Ефект від реконструкції доріг може бути вражаючим. За даними Світового Банку, реалізація проекту реконструкції дороги М-06 між Полтавою і Харковом позитивно вплине на 4,4 мільйона чоловік ", - пише джерело.

І хоча на будівництво бетонного покриття потрібні більші суми, однак такі дороги більш стійкі до руйнувань, а отже і ремонт обійдеться дешевше та здійснюватиметься рідше.

Крім високої вартості будівництва, цементні дороги вимагають досвіду будівництва і експлуатації. А ось з цим у нас погано - в Україні таких доріг всього 1%, так що досвіду немає. З них сучасними можна вважати відремонтовані в 2003 і 2013 роках ділянки трас М-06 і М-07 загальною довжиною близько 174,3 кілометра.

Такий досвід мають наші європейські сусіди.

До будівництва можуть залучити німецьку компанію HeidelbergCement AG. Вона має цементні зводи в Україні. До того ж, компанія збудувала бетонну автомагістраль Грузії. Тому нам є у кого перейняти досвід.

Вже у цьому році можуть з'явитися перші дороги з пластику

Як повідомляв портал "Знай.ua", Україна планує залучити рамковий кредит у Китаю в розмірі 7 млрд доларів для реалізації інфраструктурних та інших проектів.