Окупанти в анексованому Криму знайшли новий спосіб ремонту доріг, який у багатьох викликав подив.

Про це повідомляє Politeka.

Фотографії роботи дорожників в Керчі з’явилися в мережі.

На них видно, як ями на одній з вулиць окупованого міста засипали панцирами рапанів.

"Ось і у Керчі почали ремонтувати дороги, ямково-рапанний метод!" – підписав знімок в Twitter блогер RoksolanaToday&Крим.

Користувачі мережі вже встигли оцінити "ремонт доріг" на окупованому півострові.

"Якщо до дороги прикласти вухо, то почуєш море", "Вайска Нати не прайдуть!", "Це вже закінчили ремонтувати, весь асфальт пішов на міст", "Гострі краї мушель цілком собі можуть проткнути не надто товсту шину. Геніально", – пишуть в коментарях.

"Це рапанонано технолоджі", "Здалося черепи", "Це пахне (в буквальному сенсі) екстремізмом. Адже будь-який ватник, приклавши раковину до вуха, почує шум моря і: "Путін Х**ло, лала-лала-лала-лала»)", "Жертви Нептуну", – відзначають користувачі соцмереж.

При цьому скаржаться на такі нововведення і мешканці окупованої Керчі, адже запах тепер в районі стоїть жахливий.

"Якось проходячи по дорозі повз вул. Болотникова (3 Самобуд) в бік Червоної Керчі, помітили цікаву річ. Дороги там скрізь практично відсутні, так хтось засипав ями панцирами рапанів. Сморід такий, що добиває до ЖД переїзду. Схоже вивантажили з десяток мішків", – нарікає місцева мешканка.

Крім того варто відзначити, що скандальний міст через Керченську протоку окупанти так і не добудували – коли цей "об'єкт" офіційно відкрили для руху транспорту, він був готовий тільки на половину. Нещодавно у Росії з невідомих причин вирішили звільнити людину, яка завідувала цим сумнівним проектом.

Мова йде про керівника позавідомчої охорони міністерства Ігоря Шерстнікова, відповідального за " транспортну безпеку Керченського мосту" і підходів до нього в анексованому Криму. Розпорядження про позбавлення його посади видав міністр транспорту Росії Євген Дітріх.

При цьому ініціатива нібито виходила від самого співробітника, принаймні, так зазначалося у копії документу про звільнення.

Тепер обов'язки Шерстнікова до призначення нового керівника виконуватимуть заступники. Поки що публічних коментарів від нього не надходило.

Науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар нещодавно вирішив особисто дослідити стан мосту. І результати виявилися невтішними.

На його думку, ця конструкція взагалі не повинна була будуватися – як мінімум, це нелогічно із точки зору безпеки та всіх будівельних норм і правил.

"Я неодноразово попереджав: будувати міст не можна. Основна небезпека Керченського мосту з самого початку була в тому, що порушили будівельні норми і правила. У них йдеться про те, що арочні мости, а це арочний міст, в сейсмічних районах, а це сейсмічний район, можна будувати тільки на таких породах, як граніт або схожих, що не просідають і тримають навантаження. А в Керченській протоці напівтверді глини, насичені водою з піском. Тому і з'являються тріщини, просідання", - підкреслив він.

Російська армія не буде заважати Україні звільнити Крим - Снєгирьов

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що соцмережі насмішив "майдан" кримчан біля ТРЦ.