Глава Укравтодору Славомір Новак заявив, що його підприємство відмовляється від проведення ямкового ремонту доріг. Офіційна заява їм була зроблена на власній сторінці в Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНовак стверджує, що ямковий ремонт є аварійної заходом, а не ремонтом по своїй суті. При цьому він не забув зазначити, що ремонтні роботи, які проводилися його компанією в 2017 році, виконані на хорошому рівні.
"Так, дефекти можуть бути - це нормально в будь-якій країні світу. Однак за дефекти в межах гарантій відповідають підрядники. Інша справа - аварійні ремонти. Коли сходить сніг, в Україні починається так званий ямковий ремонт. Це не ремонт по своїй суті, це аварійна ліквідація ям для забезпечення проїзду по дорогах. Тимчасові, крайні заходи. Частиною нашої стратегії є відмова від таких ремонтів ", - заявляє Новак.
При цьому, щоб не викликати на себе шквал критики, він визнав, що моментально відмовитися від такого виду ремонту неможливо. Він повідомив, що в минулому році завдяки такому ямковому ремонту був забезпечений проїзд по 40 тисяч кілометрів доріг. Гроші, які були витрачені на ці ями вистачило б тільки на 300 км середнього ремонту, затверджує голова Укравтодору.
Також Новак розповів про плани на поточний рік. Вони досить великі, адже компанія має намір відремонтувати 4000 км доріг.
Як повідомляв раніше портал "Знай.uа" приватний інвестор вклав гроші в будівництво першої концесійної дороги, над якою нині працює "Укравтодор". З'явиться вона на відрізку Київ-Біла Церква, і коли буде готова, інвестор почне її експлуатувати, окуповуючи вкладення.
Про це в ефірі українського каналу розповів колишній заступник глави Міністерства інфраструктури, радник "Укравтодору" Олександр Кава.
"Одна з них цих двох доріг – це нова дорога від Києва до Білої Церкви. На даний момент про вартість говорити дуже рано. Якщо подивитися на європейський досвід, то в середньому вартість 9-10 євроцентів за кілометр для легкового автомобіля", - заявляє він.