Верховна Рада нарешті прийняла закон, який дозволяє фактично запустити в країні механізм будівництва концесійних доріг. Чинне законодавство до цих пір в цьому плані було нежиттєздатне.

Про це повідомляє "РБК-Україна".

Так, тепер в законодавстві прописано механізм державних компенсацій приватному інвестору, якщо по дорозі не буде мінімально необхідного трафіку для окупності інвестицій.

Крім того керівник "Укравтодору" Славомір Новак розповів, що протягом 2017 року його відомству вдалося здійснити фактично справжню революції на українських дорогах.

Новак зазначив, що вдалося провести децентралізацію дорожньої галузі і запустити Дорожній фонд.

"Шкода, що поки що ці реформи не оцінили ще в Україні, але повірте, що це - величезний крок вперед. Нещодавно в розмові з представниками делегації Європейської комісії мене запитали про реформи, оскільки про них не знали. Я розповів їм про проведені реформи в дорожній галузі. Вони були приємно здивовані", - зазначив чиновник.

Популярні новини зараз
Юрист зізнався, чи можна не піти у військкомат, якщо отримав повістку: "Необхідно..." Українка поповнила ряди боржників ПриватБанку після дивного списання з картки: "Яким чином мені довести" Чому яйця не варто зберігати в холодильнику: прості причини, про які ніхто не знав Десять років в'язниці та 50 тисяч гривень штрафу: найжорсткіші покарання, які можуть заробити українські водії
Показати ще

Він також відзначив, що в "Укравтодорі" вже готують відповідні документи на отримання кредитів для будівництва основних дорожніх магістралей. У тому числі це стосується і створення так званої концесійної дороги.

"ЄС запропонував надати нам вже в цьому році невеликий грант у розмірі близько 20 мільйонів євро на будівництво об'їзду Тернополя. Проект вже узгоджений. Тобто перший крок в рамках реалізації проекту GО Highway вже зроблено. Але нам необхідно набагато більше фінансування для цієї дороги, і в Єврокомісії це чудово розуміють, - зазначив чиновник.

Разом з тим він розповів і про шалені борги відомства, яке він очолює вже кілька років.

"Крім вище зазначених шести мільярдів гривень, нам необхідно виплачувати приблизно по п'ять-шість мільярдів гривень протягом наступних декількох років", - заявив Новак.

Варто відзначити, що "Укравтодор" у 2017 році витратив 20,165 млрд грн бюджетних коштів.

Згідно з інформацією, на розвиток та утримання мережі доріг загального користування направлено 13,292 млрд грн.

На виконання боргових зобов'язань за позиками, залученими державою або під державні гарантії, було направлено 4,902 млрд грн.

Також кошти бюджету спрямовувались на ряд дорожніх програм. Зокрема, на розвиток автомагістралей і реформу дорожнього сектора було направлено 1,739 млрд грн, на поліпшення стану доріг за маршрутом Львів-Тернопіль-Умань-Біла Церква-Одеса-Миколаїв – 800 млн грн.

"Укравтодор" заявив, що у 2018 році використовуватиме нові методи роботи для будівництва доріг.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що у Росії робітники латали дорогу снігом.