Взимку 2018 року гуманістичний рух UAnimals зробило перші кроки у популяризації відмови українців від натурального хутра. Ще на початку зими жорстокий матеріал отримав просте і ємне визначення - "криваве жлобство". Про це пише громадський активіст Олександр Тодорчук в блозі, передає "Оглядач".

У січні відбулася всеукраїнська акція "Криваве жлобство". За ініціативою UAnimals активісти зі всієї країни вийшли в магазини і на виставки хутра, щоб розповісти відвідувачам про жорстокості, яку породжує хутряна промисловість.

Популярний інтернет-персонаж Гусак став героєм соціальної реклами щодо захисту тварин. Так ілюстратор Надія Кушнір підтримала гуманістичний рух UAnimals.

"Гусак приєднався до боротьби проти експлуатації тварин у цирках і дельфінаріях, вбивства на полюванні і носіння натурального хутра. Гусак у шубі, як кажуть, порвав інтернет. Тут варто відзначити важливість акції. Якщо ми хочемо змінити думку різної аудиторії, то повинні говорити на зрозумілій йому мові. Гусак для цього ідеальний герой", - пише Тодорчук.

Популярні новини зараз
Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються 3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів
Показати ще

В результаті переговорів з UAnimals не використовувати натуральне хутро у наступних колекціях зобов'язалися модні бренди Andre TAN, BEVZA, ELENAREVA, Ksenia Schnaider, Elena Burenina, SAYYA, IVANOVA, ARTEMKLIMCHUK, PRZHONSKAYA і Nadya Dzyak.

"Для одних дизайнерів цей крок став відмовою, для інших - закріпленням своєї позиції. І це дуже важливо, тому що одна справа-за економічних і естетичних чинників уникати хутра, і зовсім інша - прийняти відмову своєю публічною позицією", - повідомляє активіст.

Також активісти дослідили особиста думка українців до цього питання.

Стало відомо, що 55% українців виступають проти вбивства тварин заради хутра. Про це свідчать результати всеукраїнського опитування, проведеного на замовлення UAnimals міжнародною дослідницькою компанією GfK Ukraine. Вибірка опитування GfK Ukraine репрезентативна для населення України за статтю, віком (16 років і старше), розміром населеного пункту і регіону.

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", Перрі Мартін переїжджав з міста Форт-Пірс у Флориді після руйнівного урагану "Жанна" і свого улюбленого кота Томаса-молодшого забрав з собою. Проте вихованець зник і повернувся лише через 14 років.