Реклама компанії, що продає в Україні автомобілі з Європи, з дівчатами та цінниками у кадрі викликала жваву дискусію на тему сексисзму та двозначності змісту ролика.

Відео опублікували у спільноті "Рагу.лі".

"Подивіться рекламу і спробуйте здогадатися з трьох раз, що вона продає і куди мені хочеться засунути авторам та замовникам їх креатив. Сексизм? Ні, не чули. З іншого боку, я розумію, що неможливо створити немудацьку рекламу, якщо ти мудак", - підписав публікацію автор.

У кадрі показані п’ять дівчат, які спокусливо осміхаються на камери, і в цей же час поряд з кожною можна побачити цінник. Найдешевше "коштує" Маша, всього 800 євро, а от ціна Крістіни – вдесятеро вища. На фінальних кадрах глядачам показують "автомобілі з Європи".

Подивіться рекламу і спробуйте здогадатися з трьох раз, що вона продає і куди мені хочеться засунути авторам та замовникам їх креатив. Сексизм? Ні, не чули. З іншого боку, я розумію, що неможливо створити немудацьку рекламу, якщо ти мудак.

Posted by Рагу.лі on Tuesday, 15 August 2017

Популярні новини зараз
За кермо не всім тепер можна: які вікові обмеження запровадили для водіїв в Україні З кордону відразу до ТЦК: що може чекати на чоловіків при виїзді Сивина - не перешкода: почалася активна мобілізація українців похилого віку, де знадобляться дідусі 60+ "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Показати ще

У свою чергу думки користувачів стосовно відео розділилися. Одні вважають, що жіноча сексуальність є потужним чинником підвищення продажів будь-яких товарів.

Інші сходяться на думці, що подібні ролики натякають на продажність українських дівчат. Знайшлися й ті, хто поцікавився, чи буде подібна реклама з чоловіками.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", Вікторія Бекхем стала жертвою недобросовісних креативщиків, котрі використали її образ у рекламі своєї піцерії.