Екс-учасниця популярного гьорл-бенду Spice Girls, а нині успішний дизайнер Вікторія Бекхем настільки перестаралася у погоні за стрункістю, що втрапила у неприємну ситуацію

43-річну дружину Девіда Бекхема одне з кафе в Тайнсайді нагородило дуже образливим титулом, використавши її образ на рекламі, якою обклеїли фургон для доставки піци, передає Mirror.

На мінівені компанії Sidhu Golden Fish and Chips з’явився дивний постер, на якому намальована карикатура худої та некрасивої дівчини з підписом "Вікторія Бекхем". На ній стрічка з написом "ікона анорексії". Поряд з малюнком красується зображення піци.

"Наша піца тонша за Вікторію Бекхем", - наголошує салоган компанії.

Представники зірки обурилися такій "славі" і заявили, що подібна реклама є свідченням кричущої неповаги й ображає не лише місіс Бекхем, а й інших струнких дівчат.

Популярні новини зараз
ЗМІ: Правоохоронці органи зацікавилися співвласницею G.Bar Сабіною Мусіною, а також коштами, за які відкривалися салони краси, та бізнесом у РФ Українців залишать без пенсій та соцвиплат: попередження ПФУ Необхідно оновити дані: "Нафтогаз" зробив важливе попередження Обмежена мобілізація: як призиватимуть чоловіків від 50 до 60 років
Показати ще

У свою чергу екс-співачка твердо вирішила судитися з закладом громадського харчування, бо не налаштована терпіти недвозначні жарти щодо себе і власної зовнішності. Її адвокати вже подали позов до суду.

Натомість представник компанії пояснив, що не мав на меті образити зірку.

"Ми хотіли людям дати зрозуміти, що проблеми з порушенням харчування - це дуже серйозно, але ми не хотіли сильно акцентувати увагу на людях, які страждають цією проблемою. Ми хотіли б, що наші відвідувачі сприймали цю рекламу в контексті: анорексія і все, що з нею пов'язано", - заявив менеджер.

Подібну рекламу розкритикувала й благодійна організація, що займається проблемами анорексії.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", дієтолог Вікторії Бекхем розкрила секрет її стрункої фігури.