Спеціальна акційна пропозиція від одного з магазинів на окупованій території Донбасу сильно розсмішила користувачів соціальних мереж.

Знімок рекламного проспекту виклали в соціальну мережу Twitter.

"Італійці хоч в курсі, що їх вино коштує 149 рублів в окупованому РФ Донецьку?", - запитує автор публікації.

Зазначимо, що згідно рекламі, італійське вино коштує 149 рублів (62 гривні). Французьке обійдеться трохи дорожче – 175 рублів (73 гривні).

Популярні новини зараз
Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити В Україні готується революція у житловій сфері Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки
Показати ще

Користувачі відзначили неправдоподібно низьку ціну для вина з Італії, припустивши, що магазин продає підроблений товар.

"А що ж там у пляшці", "Це не їх вина, це хтось у Донецьку принтер нарив та гальмівну рідину БСК зі старих запасів", "щось не бачу розрекламованих тепличних огірків", - пишуть люди в коментарях.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що коли пропагандистська сила телебачення більше не діє, проросійські найманці вдаються до простих речей. Наприклад, щоб підтримувати так званий "культ" ватажка фейкової республіки "ДНР" Олександра Захарченко, почали влаштовувати цікаві акції.

В мережі нещодавно опублікували фото зі стадіону на матчі донецького "Шахтаря". Прямо на "Донбас Арені" розгорнули плакати головного терориста. Шоковані були навіть колишні ватажки, Олександр Ходаковський навіть був трохи наляканий.

А от журналіст і блогер Денис Казанський жартома називає Захарченко "донецьким кім Чен Ином". І не даремно – у коментарях користувачі скаржаться, що всі бюджетники отримали вказівки прийняти участь в примусовому флешмобі.

Як повідомляв портал "Знай.uа" російський письменник, а з недавніх пір – ще й один з ватажків так званої "ДНР" Захар Прилепін опублікував в мережі постановочний знімок, зроблений нібито в бойових умовах. Цим він викликав шквал критики у свою адресу – користувачі відкрито знущаються над невмінням навіть замаскувати запланований обман.

Першим на це звернув увагу відомий український блогер та журналіст Денис Казанський. На своїй сторінці у соцмережі він оприлюднив згадане фото та підписав його дуже красномовно.