В Україні останнім часом зросла кількість автомобілів з віддалених країн світу. Про це повідомляє Politeka.

Нові чотириколісні "іноземці" частково замінили машини з Литви, господарі яких ризикують стати практично не виїзними з минулого тижня.

Водії в ситуації жорсткого тиску незадоволені масовими рейдами поліцейських, але не перестають замовляти автомобілі з інших країн. Офіційні імпортери навіть пропонують іноді адекватні ціни.

Величезна кількість водіїв користується схемою тимчасового ввезення, однак, транзит з Литви вже під питанням. Згідно з даними Укравтопрому, з Мексики в Україну було поставлено більше 2,5 тисяч авто на суму майже $ 20 млн, і це — тільки за перший квартал поточного року.

В першу чергу, через Мексику в Україну "женуть" дизельгейтні Volkswagen Golf Sportwagen (в Європі він називається Golf Variant), які заборонені в США, і навіть офіційний імпортер "Порше Україна" тисячами возить їх у нашу країну.

Мексиканські Volkswagen Golf Sportwagen пропонують більш солідний набір, ніж їхні європейські родичі. За $ 18 тис. покупцеві надається базова комплектація, а за $ 22 тис. вже можна придбати авто з сучасною аудіо - і медіасистемою, панорамним дахом, адаптивним круїз-контролем з функцією автоматичного гальмування та іншими бонусами".

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", в Україні найближчим часом можуть знизитися ціни на авто з іноземними номерами. Втім, це відбудеться лише у разі скасування обмежень по стандарту "Євро-5" і зменшення вартості розмитнення.

Припускають, що вартість таких машин впаде приблизно вдвічі, а то і навіть три рази, без урахування чинного обмеження на імпорт.

Якщо стане дешевше сама процедура на митниці, то цілком логічно, що знизяться ціни на нові машини прямо з салону. Зараз в Україну можна ввозити машини старше 2010 року, тоді як саме розмитнення коштує 40% від вартості машини, хоча в реальності вона повинна бути 30%.

З націнкою на розмитнення в 30% від вартості машини плюс плата за пригін авто – в результаті отримаємо 4 тисячі доларів відповідно.