Останнім часом тільки й встигають українські туристи, що ночувати в аеропортах і сподіватися на теплий пляж та відпочинок. Але насправді в Європі давно існує практика надання компенсації за зірвану відпуску – і не важливо, з вини авіакомпанії, чи туроператора, головне знати, як це працює.

Компенсація за відпустку: що варто знати?

По-перше, слід знайти спеціальні агентства, які займаються поверненням грошей. У тому випадку, якщо ваш рейс з якихось причин затримали (, а таке може бути, зважаючи на те, скільки авіаперельотів в Україні), то не варто панікували.

Зафіксуйте у будь-який спосіб цей момент: письмово, на відео, фото, аби потім були підстави для матеріального відшкодування. В Європі вже є норма, яка регулює дане положення.

При затримці рейсу більше, ніж на три години, пасажиру повинні виплатити компенсацію до 600 євро. Можна самостійно написати про цей факт, а якщо не реагують профільні відомства, потрібно повторити спробу. Золоте правило – наявність доказів та свідків, тільки тоді сподівайтеся, що вас почують.

Популярні новини зараз
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Показати ще

Застрягли в аеропорту: звичайна практика в Україні?

Нещодавно від самого ранку група українських туристів не може відправитися з Києва до болгарського Бургасу. Представники авіаперевізника Bravo з свого боку заспокоювали своїх пасажирів, але при цьому переносили рейс щонайменше шість разів. Про це розповіла одна із постраждалих туристів, що застрягли у міжнародному аеропорту "Київ".

За її словами, вони мали вилетіти до Бургасу ще о 05:40 ранку, але у підсумку рейс авіакомпанії Bravo чотири рази відкладали, після чого призначили на 15:00. Але незадовго до останнього оголошеного часу відправлення представники аеропорту заявили, що рейс відкладається ще на чотири години.

За останньою інформацією, рейс було перенесено на 20:00 і частина пасажирів покинула приміщення аеропорту: досі невідомо, чи вони вилетіли. У Bravo своєю чергою затримку пояснюють тим, що після прильоту борту з Туреччини у нього виявили поломку, відтак її намагалися знайти та усунути.

Дивіться: 170 українських туристів застрягли в аеропорту Анталії

Як повідомляв портал "Знай.ua", українські туристи застрягли на кордоні з Білоруссю.