В рамках конференції AIIDE пройшли щорічні змагання алгоритмів для гри в StarCraft. Перші місця в них зайняли боти, розроблені ентузіастами, однак на конференції виявився бот, який розроблений компанією Facebook.

Сьогодні алгоритми добре справляються з іграми з повною інформацією, але у випадку з іграми з частково закритою інформацією у них виникає значно більше труднощів. Гра StarCraft дає лише часткову інформацію про стан противника, дезорієнтуючи алгоритм. Саме з-за цього фактора і неможливості оцінки ситуації, алгоритм змушений бути готовим до безлічі сценаріїв розвитку гри.

Варто зазначити, що алгоритм CherryPi, розроблений фахівцями Facebook, посів лише шосте місце. У будь-якому випадку, організатори заходу зазначили, що в порівнянні з минулим роком боти стали помітно сильніше. Однак, люди все ж краще грають за ботів в цю найпопулярнішу стратегію.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Ford приготував смертельну гру.