Коли мова заходить про голосових помічників, Amazon Alexa і Google Assistant залишаються лідерами на ринку.

Близько 60 відсотків власників розумних динаміків будуть використовувати Amazon Echo, а Google Home - всього 30 відсотків.

Але Amazon хоче, щоб у Alexa було якомога більше пристроїв. Повідомляється, що навіть якщо пристрої з підтримкою Alexa, створені Amazon, втрачають частку на ринку, голосовий помічник може продовжувати зростати через партнерів Alexa.

"Найдорожчим рекламним простором в майбутньому стане Alexa", - повідомляє Digital Agency.

Популярні новини зараз
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

У той час як у Alexa є перевага в галузі електронної комерції, агентства повідомляє, що Google Assistant працює краще в спілкуванні завдяки історії Google, є пошуковою системою.

Іншими словами, Alexa від Amazon націлений на покупки і продажу, і він з цим справляється кращим чином. Умній помічник від Google підтримає розмову і зробить його більш природним.

Нагадаємо, що Apple незабаром може використовувати LG в якості альтернативного постачальника для своїх OLED-панелей, які використовуються в пристроях iPhone X.

Компанія LG в якості вторинного постачальника допоможе прискорювачам OLED-технологій з технологічним гігантом швидше створювати свої девайси, при цьому скоротивши витрати. Раніше Apple покладалася виключно на Samsung, для поставки OLED-дисплеїв, однак компанія зажадала занадто велику суму за свої послуги.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що голова лондонської поліції Крессида Дік заявив, що влада не очікують великої кількості арештів від технології розпізнавання осіб в столиці Великобританії, і лише 2 відсотки точності системи їх влаштовує.

Лондон — одне з міст Великобританії, де тестується технологія розпізнавання осіб (AFR) на публічних заходах, концертах, фестивалях і навіть футбольних матчах.

Однак недосконалість системи дозволяє розпізнавати правильно лише 2% осіб, інші випадки є помилковими, оскільки система неправильно ідентифікує людей, і навіть злочинців не вдається зловити.

Громадська організація Big Brother Watch відзначає, що технологія розпізнавання осіб розгорнута без належних для цього публічних дебатів. Організація запевняє, що така система може перетворити всі громадські місця у біометричні контрольно-пропускні пункти.