Сервіс Apple Music for Artists аналізує, як слухають і купують музику шанувальники конкретного виконавця. Зараз проходить тестування цього інструменту, а вже навесні сервіс стане доступний всім виконавцям, які розміщують свою музику в iTunes і Apple Music.

На головній сторінці відображається кількість прослухувань і покупок окремих пісень та альбомів. Користувач може отримати статистику за будь-який період: починаючи з останніх 24 годин і закінчуючи 2015-м роком, коли заробив Apple Music. Спеціальна карта світу дозволяє артистові вибрати будь-яку з 115 країн, в якій доступні Apple Music або iTunes, і дізнатися, які його композиції там найбільш популярні.

Крім того, користувач може проаналізувати окремі міста і подивитися, скільки прослуховувань і продажів на кожному з локальних ринків. У сервісі буде доступна можливість вивчення демографії шанувальників: наприклад, скільки разів дівчата 16-24 років з обраного міста прослухали певну пісню артиста.

Популярні новини зараз
Банки почнуть блокувати пенсійні картки: стареньких попередили про нові обмеження Доведеться звітувати за кожен переказ: кого банки візьмуть "на олівець" Серед осені знову настане весна: синоптики повідомили, якою погодою здивує листопад "Нехай роблять з учителем після уроків": українці пропонують звільнити школярів від домашніх завдань
Показати ще

Надалі Apple також планує запустити мобільний додаток. У грудні 2017 компанія Apple також запустила безкоштовний сервіс аналітики подкастів, за допомогою якого автори зможуть відстежувати дані по унікальним пристроїв та метрик відтворення. Система зможе підрахувати загальний час прослуховування і покаже, які випуски передплатники не дослуховують до кінця.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що iPhone і Samsung порівняли на відео.