Німецький автогігант Audi отримав шквал критики через рекламний ролик, який крутять у Китаї.

У рекламі процес вибору автомобіля утотожнюється до вибору дружини.

Мати нареченого починає смикати наречену за ніс, за вуха, а також перевіряє зуби, зробивши таким чином своєрідний техогляд, після чого в відео показаний автомобіль, який автори ролика також рекомендують оглянути перед покупкою.

Ролик спричинив величезний скандал і німецького автогіганта вже звинуватили у сексизмі.

У відповідь у компанії відзначили, що за діяльність Audi в Китаї несе відповідальність місцевий партнер.

Популярні новини зараз
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Як повідомляв "Знай.ua", під час прем’єри нової кінострічки "Людина-павук: Повернення додому" в Америці в об'єктиви камер потрапив флагманський седан Audi A8 2018.