Німецький автогігант Audi отримав шквал критики через рекламний ролик, який крутять у Китаї.

У рекламі процес вибору автомобіля утотожнюється до вибору дружини.

Мати нареченого починає смикати наречену за ніс, за вуха, а також перевіряє зуби, зробивши таким чином своєрідний техогляд, після чого в відео показаний автомобіль, який автори ролика також рекомендують оглянути перед покупкою.

Ролик спричинив величезний скандал і німецького автогіганта вже звинуватили у сексизмі.

У відповідь у компанії відзначили, що за діяльність Audi в Китаї несе відповідальність місцевий партнер.

Популярні новини зараз
Гороскоп на сьогодні 18 жовтня: стосунки овнів, спілкування близнюків та потреби стрільців Гороскоп на сьогодні 17 жовтня: порядок тельців, спілкування левів та усамітнення скорпіонів Правило трьох місяців: чи зникне розшук ТЦК автоматично за строком давності Опалення не більше 6 годин на день: правила, які шокували багатьох українців
Показати ще

Як повідомляв "Знай.ua", під час прем’єри нової кінострічки "Людина-павук: Повернення додому" в Америці в об'єктиви камер потрапив флагманський седан Audi A8 2018.