Німецький автогігант Audi отримав шквал критики через рекламний ролик, який крутять у Китаї.

У рекламі процес вибору автомобіля утотожнюється до вибору дружини.

Мати нареченого починає смикати наречену за ніс, за вуха, а також перевіряє зуби, зробивши таким чином своєрідний техогляд, після чого в відео показаний автомобіль, який автори ролика також рекомендують оглянути перед покупкою.

Ролик спричинив величезний скандал і німецького автогіганта вже звинуватили у сексизмі.

У відповідь у компанії відзначили, що за діяльність Audi в Китаї несе відповідальність місцевий партнер.

Популярні новини зараз

Прогноз на зиму 2020-2021 в Україні: синоптик попередив про -24 морозу та снігопади

Хмельницькі ринки зачиняються попри дозвіл Симчишина, усе через Кабмін: "Підтримуємо Київ!"

Священик втратив дружину і маленького сина у страшній ДТП, Україна в сльозах: "Були дружними, кохали"

Настя Каменських задерла срібну сукню і показала, що бачив тільки Потап

Показати ще

Як повідомляв "Знай.ua", під час прем’єри нової кінострічки "Людина-павук: Повернення додому" в Америці в об'єктиви камер потрапив флагманський седан Audi A8 2018.