Valve випустила оновлення для Counter-Strike: Global Offensive. У ньому компанія змінила звуки перезарядки і поміняла анімацію пересування терористів з MAC10, MP7 і MP9.

Звуки:

— Тепер за замовчуванням використовується потокове аудіо. Кеш вимкнений. Його можна включити командою snd_disable_legacy_audio_cache 0;

— Звук перезарядки зброї рухається разом з гравцями;

Популярні новини зараз
Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар" Українці намагаються зберегти своє майно перед законом про мобілізацію: що хочуть встигнути Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи
Показати ще

— Виправлена помилка, яка дозволяла скасовувати звуки.

Що стосується геймплейної складової, була змінена анімація руху терористів з MAC10, MP7 і MP9.

Нагадаємо, що темпи продажів приставки PlayStation 4 і вже почали знижуватися, проте загальна виручка від даної консолі тільки збільшується, оскільки її власники все частіше оформляють підписки на платні сервіси, на зразок PSN Plus, а також активно купують цифровий контент у вигляді ігор і додатків до них.

Це дає зрозуміти, що PlayStation 5 раніше 2020 року чекати не варто, тому як японська корпорація Sony має отримати максимальну вигоду з існуючого покоління, а коли вона це зробить і прибуток почне падати, відбудеться дебют новинки.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.

Шанувальники Xiaomi в своїй більшості впевнені, що їх смартфони найкращі в світі. Нібито за якістю вони перевершують Apple, Galaxy, і будь-якого іншого конкурента, а за свої гаджети виробник просить скромну суму, і віддає практично за собівартістю. Але фахівці в мобільній техніці стверджують, що головною причиною популярності Xiaomi є агресивна піар-кампанія бренду.

Справа в тому, що гаджети подібної якості з Xiaomi продаються у великій кількості в Китаї. Але свою фан-базу компанія набирає і з допомогою великій швидкості виробництва нових моделей гаджетів – в середньому в компанії на виробництво гаджета йде близько місяця.