Студія CD Projekt RED під кінець виступу Microsoft зламала презентацію і нарешті показала повноцінний трейлер нової рольової гри, анонсованого ще в 2012 році, — Cyberpunk 2077.

Трейлер гри просто заворожує:

І, хоча розробники не назвали навіть приблизну дату виходу проекту, ролик залишив масу хороших вражень. Здається, нас чекає потенційна гра 2077 року.

Нагадаємо, що компанія Sony презентувала новий продукт –Tetris Effect. Даний проект керівництво назвало честь дослідження співробітників Гарвардського університету, під час якого вчені виявили дивний ефект: активні гравці в тетріс починають бачити фігури з гри в реальному житті. Про це повідомляють ЗМІ.

Популярні новини зараз
Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.