Цифрова епоха змушує нас все більшу частину своїх справ вирішувати через інтернет. І ця всесвітня павутина, чим далі, тим більше стає ареною запеклих боїв за увагу користувача. Оператори реклами вдаються до різноманітних хитрощів, для того, що б змусити користувача відреагувати на оголошення. Як повідомляють російські ЗМІ, один винахідливий маркетолог знайшов спосіб пройти по посиланню кожного, хто її побачить.

У Мережі виявлено рекламу сайту оголошень з пилом, на яку кожен користувач натисне. Розробники використовували для залучення уваги вельми незвичайний підхід. Поверх основної картинки банера дизайнери помістили зображення декількох досить реалістичних пилинок. Ймовірно, розрахунок базувався на тому, що фолловери, помітивши такий бруд поверх реклами на дисплеї мобільного пристрою, почнуть прибирати неіснуючий пил і випадково натиснуть на рекламу.

Навіть якщо користувач миттєво закриє несподівано відкриту сторінку, кількість переглядів вже зросте. До речі, це не перша хитрість рекламників. Раніше до аналогічного ефекту вдався торговець кросівками в Китаї. Він розмістив поверх основного зображення картинку волоса. Свій банер продавець опублікував в соцмережі Instagram. Користувачі майданчика сильно обурилися, незабаром торговця заблокували.

Раніше портал "Знай.ua" повіжїдомляв про альянс хакера з бензиновою мафією

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще