Команда Facebook скасувала заборону на розміщення реклами криптовалют. Однак оголошення з пропозицією вкластися в ICO раніше заборонені.

Нагадаємо, що корпорація Facebook заборонив всі криптографічні оголошення на сайті соцмережі ще в січні, в розпал зростання цін на Bitcoin, щоб люди не просували "фінансові продукти і послуги, часто пов'язані з вводять в оману або оманливими рекламними практиками".

Легко зрозуміти, чому Facebook хоче просувати подібні оголошення: це зростаюча індустрія з безліччю потенційних рекламодавців, і відмовляючи їм в послугах суіт великими фінансовими втратами.

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію
Показати ще

До тих пір, поки користувачі Facebook не будуть ставати жертвами шахраїв, компанія, безумовно, не відмовиться отримувати додатковий дохід від реклами. Тепер компанія поміняла свою думку щодо того, що захоплення криптовалютами законно. На початку цього року компанія запустила власну внутрішню блок-мережу, щоб вивчити технологію, яка використовується в якості основи для всіх подібних розробок, і цілком можливо, ми всі скоро побачимо їх власний блокчейн з криптовалютой.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що в Chrome анонсували нову зручну опцію для Android , яка дозволяє автоматично зберігати веб-сторінки, і користуватися ними без інтернету.



Відзначимо, що нова функція починає діяти при підключенні телефону до Wi-Fi. Chrome автоматично завантажує новинні статті, спираючись на статистику популярного контенту в конкретному регіоні. Представники компанії заявили, що ця функція доступна практично для всього світу.

Цим кроком пошуковий гігант хоче розширити свою популярність в країнах Азії та Африки, які вважаються сьогодні найбільш перспективними регіонами для зростання бізнесу. Не секрет, що у них часто виникають проблеми з повсюдним мобільним покриттям і доступним трафіком з-за величезної кількості користувачів на невеликій площі. Смартфони для жителів таких регіонів також часто є першим і єдиним пристроєм виходу в інтернет.