Засновник Facebook Марк Цукерберг, виступаючи на щорічній конференції для розробників F8, заявив про намір запустити сервіс знайомств на базі соціальної мережі. Як зазначає Reuters, запуск подібного сервісу дозволить підвищити популярність Facebook серед молоді. Крім того, користувачі сервісу будуть заходити в соціальну мережу частіше і проводити в ній більше часу.

"200 мільйонів чоловік у Facebook називають себе самотніми, так що тут точно можна щось змінити", - заявив Цукерберг. Марк зазначив, що компанія намагається створити сервіс знайомств з акцентом на приватності, що особливо важливо для користувачів сайтів знайомств і на тлі скандалу навколо Facebook, який розгорівся останнім часом.

Доступ до профілю для знайомств у користувачів, які захочуть приєднатися до сервісу, буде здійснюватися через невеликий значок у формі серця у правому верхньому куті. При натисканні на нього користувач перейде на свій профіль для побачень. Відзначається, що потенційні пари будуть визначатися на підставі переваг для побачень, загальних інтересів і друзів на Facebook. Користувачі зможуть переглядати профілі інших користувачів і відправляти їм особисті повідомлення.

Популярні новини зараз
Землю накрила потужна магнітна буря, як встояти на ногах Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку "Росія може навіть...": коли закінчиться війна на думку математиків, тарологів та віщунів Цибуля тепер – у подарунок: українські фермери масово позбавляються овочу
Показати ще

За словами Цукерберга, сервіс буде орієнтований в першу чергу на людей, налаштованих на тривалі відносини, а не на одноразові побачення.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.

Шанувальники Xiaomi в своїй більшості впевнені, що їх смартфони найкращі в світі. Нібито за якістю вони перевершують Apple, Galaxy, і будь-якого іншого конкурента, а за свої гаджети виробник просить скромну суму, і віддає практично за собівартістю. Але фахівці в мобільній техніці стверджують, що головною причиною популярності Xiaomi є агресивна піар-кампанія бренду.