Facebook дала можливість користувачам замовляти продукти для самовивозу або доставки, використовуючи як мобільний додаток Facebook, так і веб-сайт соцмережі.

Компанія співпрацює з існуючими сервісами GrubHub, Delivery.com, DoorDash, ChowNow, Zuppler, EatStreet, Slice і Olo, зв'язується з цими компаніями на замовлення продуктів харчування для ресторанів, які їх підтримують.

"Ми тестували цю функцію ще з минулого року, а після відгуків більшого числа користувачів ми впроваджуємо її в iOS, Android і десктопну версію соцмережі", - сказав Алекс Химел, віце-президент Facebook - "Люди вже використовують Facebook, щоб оцінити ресторани і вирішити де поїсти або де замовити їжу".

Популярні новини зараз
Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що гени стануть джерелом доходу для кожного.