Intel представив світу прототип під назвою Tiger Rapids. Він оснащений особливими екранами EPD (electronic paper displays), які дозволяють писати від руки. Сама структура екрану імітує відчуття від звичайного паперу.

Новинка отримала екрани діагоналлю 7,9 дюйма кожен. Усередині встановлений процесор Core сьомого покоління, а ось інші характеристики не повідомляються. Передбачається, що пристрій може працювати 13-15 годин без підзарядки. Важливо відзначити, що такий ноутбук пропонує цілий спектр варіантів використання — він може працювати в якості лептопа, планшета і навіть подвійного екрану.

Проте не тільки в Intel готують тощо. Компанія ASUS, крім ноутбука з екраном замість тачпада, привезла на Computex 2018 концепт Project Precog, який планується випустити вже в поточному році. Від Tiger Rapids він відрізняється хіба що зручністю листи від руки.

Популярні новини зараз
Квартиру можуть визнати безхазяйною: українцям анулюють право власності на житло - кому приготуватися ТЦК тут ні до чого: хто насправді вирішує долю мобілізованого "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого Нічого повертати не потрібно: податкова скасує українцям всі борги, але є умова
Показати ще

Lenovo ж показала друге покоління Yoga Book. У новій ітерації обіцяний штучний інтелект для клавіатури, який дозволить вирішити проблему першої версії — відсутність адекватної зворотного зв'язку.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерт в сфері кібербезпеки фірми Asterix Пітер Хенвей запевняє, що прослуховувати смартфони можна з допомогою активації спеціальних слів‐тригерів. Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ.

Відомо, що більшість додатків запитують доступ до мікрофону пристрою. Запис і обробка даних часто відбувається після проголошення слів-тригерів. Наприклад: "Привіт, Siri" і "Окей, Google". Хенвей вважає, що подібні механізми можуть працювати і в інших додатках.

Фахівець припустив, що Facebook або Instagram також можуть використовувати безліч слів-тригерів, які аналізують мова власника смартфона.

Журналіст видання перевірив цю теорію. Протягом п'яти днів він вимовляв слова, які могли б стати "зачіпкою" для шпигунського механізму. У підсумку спрацювали його фрази про навчання і покупки дешевих сорочок. У стрічці новин стала з'являтися реклама різних навчальних закладів і недорогий одягу.