Друга світова відрізнялася від усіх попередніх війн великою кількістю застосовуваної техніки. В певному сенсі це було війною моторів. Кожна зі сторін намагалася створити хороший позашляховик. Варто зауважити, що у основних гравців цієї кривавої сутички цілком вийшло сконструювати гідних прадідусів сучасних джипів. Як повідомляє Хроніка.інфо, США, Німеччини і СРСР вдалося не тільки зберегти, але і значно розвинути свій автопром, завдяки війні.

Willys MB, США
Перед вами — те, що згодом будуть називати джипом. Розробка конструкторів Willys-Overland Motors вийшла настільки вдалою, що машину прийнялися поставляти в усі союзні війська. Особливою популярністю автомобіль користувався в Червоній Армії, куди надійшло цілих 52 тисячі "Вілліс".

Volkswagen Тур 82 Kuebelwagen, Німеччина
Позашляховик, за спеціальним замовленням, розробив знаменитий Фердинанд Порше. Volkswagen Тур 82 Kuebelwagen був призначений для перевезення особового складу, але кілька модифікованих моделей могли служити іншим цілям.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

ГАЗ-61,СРСР
ГАЗ-61 був створений під певні потреби: вищому керівництву Червоної Армії був потрібний надійний штабний автомобіль з хорошою прохідністю. Модель стала першим у світі комфортабельним позашляховиком — як не дивно, але саме досвід радянських майстрів прийняли потім і в інших країнах.

Dodge WC-51, США
А це вже важкий позашляховик, що відрізняється простотою конструкції і технологічним виконанням. Dodge WC-51 чудово підходив для перевезення гармат, оскільки володів підвищеною вантажопідйомністю і міг долати практично будь-яке бездоріжжя.

ГАЗ-64, СРСР
У Радянського Союзу були і свої власні джипи — правда, основу конструктори "підглядали" у того ж Willys MB. Модель ГАЗ-64 надійшла на озброєння в 1941 році і чудово показала себе на полях битв.

Horch 901 type 40, Німеччина
Ще один німецький позашляховик, який став справжнім хітом на полях битв. "Хорьх" відрізняла висока максимальна швидкість (машина могла розігнатися до 90 км/год) і підвищений запас ходу: два паливних бака забезпечували цілих 400 кілометрів їзди.

Раніше портал "Знай.ua" розповідав, як підготувати авто до зими